ארוחת הבוקר הזו תסייע לכם לרדת במשקל, תשרוף את השומן הבטני ותעניק לכם אנרגיה לכל היום!

ארוחת הבוקר שלנו היא הארוחה החשובה ביותר של היום, והחומרים המזינים שהיא מספקת, נותנים לנו אנרגיה לכל היום, משפרים את הריכוז, ועוזרים לנו לתפקד בצורה טובה.

זו הסיבה שחשוב שהיא תהיה בריאה ומזינה, ומומלץ מאוד שלא לדלג עליה. מחקרים מצאו קשר ישיר בין ארוחת בוקר להשמנת יתר, מחלות לב, בעיות זיכרון, סוכרת, ורמת כולסטרול גבוהה.

אכילת ארוחת בוקר לא בריאה מובילה לאכילת יתר ולבעיות בתפקוד הגוף. ברגע שאתם מתעוררים בבוקר, רמת הסוכר בדם שלכם נמוכה, אז ארוחת הבוקר צריכה לספק את הכמות הרצויה.

לכן, אנו חושפים בפניכם היום את ארוחת הבוקר הבריאה ביותר שכדאי לכם לאכול אשר תספק לכם אינספור תועלות בריאותיות, היא תספק לגוף את האנרגיה שהוא צריך, היא תאזן את רמת הכולסטרול ואת רמת הגלוקוז בדם, ותסייע לכם לרדת במשקל ולהוריד את השומן הבטני.

המרכיבים העיקריים שלה הם זרעי צ'יה ושיבולת שועל, שניהם בריאים ביותר ומספקים תועלות בריאותיות רבות.

שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מקור עשיר לבטא-גלוקן, סיב מסיס אשר מוריד את רמת הכולסטרול הרע ותומך בבריאות הלב. היא גם עשירה במגנזיום, ברזל, אבץ, מנגן, פוספורים ועוד. מנה אחת של שיבולת שועל מספקת 150 קלוריות בלבד, אבל 6 גרם חלבון ו 4 גרם סיבים.

זרעי צ'יה

הזרעים הללו עשירים בחומצות שומן אומגה 6 ואומגה 3, אשר מספקים תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון ומשפרות את בריאות הלב וכלי הדם.

ב 28 גרם זרעי צ'יה יש 30% מנגן, 27% פוספורים, 18% סידן, כמו גם אשלגן ונחושת, והם נלחמים ביעילות בדלקת מפרקים, סוכרת ובמחלת הסעיף.

איך להכין את פצצת הבריאות הזו:

מרכיבים:

  • 1 כוס שיבולת שועל
  • 4 כפות זרעי צ'יה
  • 2 כפות דבש
  • 2 כוסות מים
  • 1 כפית קינמון
  • קצת מלח
  • קצת וניל

הכנה:

שפכו את המים  לסיר, והוסיפו את הקינמון והוניל. כשהמים רותחים, הנמיכו את האש, והוסיפו את שיבולת השועל. הרתיחו במשך 5 דקות, והורידו מהאש.

השאירו להתקרר ל 5 דקות, ערבבו היטב ואז הוסיפו את זרעי ה צ'יה, מלח ודבש.

תיהנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *