אנשים עדיין מדברים על מה שקרה במשחק הכדורגל הזה לפני יותר מ 60 שנה

באחר צהריים קריר במרץ 1954 בארטמי פרנצ'י בפירנצה, איטליה, האצטדיון הגועש לפתע נהיה דומם במחצית. אפילו השחקנים נשאו מבטם לשמיים כשהם רואים משהו ביזארי שהעפיל על הדרמה של המשחק.

מה שעשרת אלפים האנשים ראו באותו היום מעולם לא הוסבר ופוענח, אפילו 61 שנים אחרי.

השחקנים והאוהדים המפוחדים שמו לב ששני עצמים בלתי מזוהים מרחפים מעל המגרש. שחקן אחד על המגרש, אדריצו מגיני, תיאר אותם 'בצורה של ביצה' שפולטת 'נצנצים כסופים'.

fr1 

"אני חושב שהם היו חוצנים, זה מה שאני מאמין. אין לי הסבר אחר למה שזה יכול להיות", אמר אדריצו מגיני.

fr2

באותו היום ומספר ימים לאחר מכן אנשים ראו דברים דומים בעיירות סביבת טוסקנה. העיתונים המקומיים הלחיצו את התושבים כשהם כתבו שאלו חייזרים שהגיעו ממאדים. האם מגיני והעיתונים צדקו? מדוע שכל כך הרבה אנשים ישקרו?

fr3

מספר מדענים מאמינים שזה אולי הגירה של עכבישים. מספר זנים של עכבישים משתמשים בקורי העכביש שלהם כדי 'לפרוח' לאקלים חם יותר. כאשר קורי העכביש מסתבכים אחד עם השני הם יוצרים צורות מוזרות, וזה אולי מסביר את התיאור של 'פליטת נצנצים' כפי שהשחקנים תיארו.

  fr4

באותו הזמן ש'הפלישה' קרתה, זאת הייתה עונת הגירת העכבישים. אבל כאשר חומר הנצנצים נבדקת גילו שהוא עשוי מסיליקון, בור, ומגנזיום, וקלציום. אלו לא חומרים שנמצאים בקורי העכביש.

fr5

כנראה שלעולם לא נדע מה בדיוק קרה ב 1954, אפילו שמידע מדעי חדש מנסה להסביר את התופעה. מה שבטוח, עשרות אלפי האנשים שהיו במקום בטוחים שמה שהם ראו לא היה מהעולם הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *