אמא פרסמה בפייסבוק תמונה של התינוק הישן שלה. אך אז היא הבינה את האמת האיומה…

במהלך 9 החודשים המובילים ללידה הורים קונים לילדים שלהם את הבגדים הנכונים, ציוד ודברים נוספים. פריטים רבים נמצאים ברשימה: עריסה, נדנדה, משחקים…והרשימה ממשיכה. אך כיסא בטיחות לרכב הוא אולי הקנייה החשובה ביותר של ההורים העתידיים, מכיוון שהוא חייב בחוק וקריטי לבטיחות התינוק.

אך התהליך אינו מסתיים בקנייה של מושב הרכב. כל מושבי הרכב עוברים את אותם המבחנים ומבדקי הבטיחות; שימוש לא בטוח טמון בהתקנת הכיסא. כל כיסא מגיע עם חוברת הדרכה שמראה צעד אחר צעד איך להתקין את הכיסא בצורה הנכונה. אם לא ממלאים אחר ההוראות הללו, התוצאות יכולות להיות טרגיות.

זה משהו שהולי למדה בדרך הקשה. לפני מספר שנים, בנה הצעיר קמרון היה במושב הבטיחות. הנהג, החבר לשעבר של הולי, לא עצר בתמרור עצור והיה מעורב בתאונה עם רכב אחר. קמרון היה במושב הבטיחות, אך לא היה חגור נכון; בגלל זה, מושב הבטיחות לא עבד כמו שצריך, והוא עף מהרכב דרך השמשה הקדמית. הוא נלקח לבית החולים, אך למרבה הצער לא שרד. הוא היה בן פחות משנה.

uu1



מאוחר יותר, הולי נתקלה בתמונה הזאת של בנה, תמונה שהיא פרסמה בפייסבוק זמן לא רב לפני התאונה הטרגית. עכשיו, היא ראתה את כל הטעויות שהיא עשתה, אך היא אמרה שאף אחד לא יצר איתה קשר או התריע בפניה על הטעויות הללו. הרתמה הייתה משוחררת ומסובבת; ויותר חשוב, הוא יושב בכיוון הלא נכון! ההמלצה היא שכיסא בטיחות עבור ילד בן שנתיים יפנה עם הגב למושב הנהג.

uu2

עכשיו הולי נחושה להפיץ את הסיפורים שלה לאחרים על מנת להזהיר אותם שלא יעשו את אותה טעות קריטית שהיא עשתה. היא מסבירה שהמטרה שלה היא חינוך ולא השפלה. היא אמרה, "כשהגבתי על התמונה של הילדים שלך שלא היו חגורים כמו שצריך, או שעצרתי אותך בחנייה של הסופרמרקט וניסיתי לתת לך עצה, אל תחשבי שאני קוראת לך אמא לא טובה. קחי זאת כאם שכולה שמנסה לשמור על ביטחון הילדים שלך ולחסוך לך וילד שלך כאב וצער. לכל הילדים מגיעים חיים ארוכים, שמחים ובטוחים".

uu3



לא בטוחים איך לחגור את הילד שלכם? צפו במדריך למטה.

uu4

למדו עוד על הסיפור של קמרון והולי:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *