אם בן או בת הזוג שלכם עושים את 5 הדברים הללו – אל תתנו להם ללכת

מערכות יחסים הן הרבה יותר מסובכות בזמנים מודרניים, מאשר בדורות קודמים. הן מושפעות הרבה יותר מבחוץ, ומלחץ ומודעות מאשר בעבר. לחץ חברתי משחק תפקיד, כשהוא אומר לכם להרגיש בצורה כזאת או אחרת.

יש דפוסי התנהגות וכוונות שעליכם לחפש. הימצאות הדפוסים הללו משמעותם פוטנציאל חזק למערכת יחסית פרודוקטיבית וטובה.

אם הם יכולים להרגיע אתכם

בשלב כזה או אחר, למרות מאמצים וכוונות טובות, אנחנו נהיים רגשיים ביותר. לא משנה אם אנחנו זועמים, מדוכאים, לחוצים או כל סוג אחר של התנהגות הרסנית, אדם שיכול לראות את הצרכים שלכם ולטפל בהם הוא אדם שצריך לשמור.

אך לפעמים, אדם מביא 'איזון' לחיים שלכם במחיר לא הכרחי. העצמאות שלכם, הביטחון העצמי שלכם, אהבה עצמית והחופש העצמי תמיד צריכים להיות קיימים.

babf

אם הם חולקים איתכם חוש הומור

צחוק הוא חיוני בחיים. לכל אחד יש טעם שונה. אם אתם מוצאים מישהו שלא רק מעריך את הטעם שלכם אלא גם מציע דברים טעימים משלו, זה אוצר שצריך לשמור.

אם יש לכם את אותם התחביבים ותומי עניין

פעילויות פנאי מכל סוג הן לא רק דרך להביע את עצמנו, הן גם דרך להטעין מחדש מצברים.

כשהמישהו המיוחד שלכם מתעניין בתחביבים ודברים שאתם אוהבים, זה הופך את החיים להרבה יותר קלים ומהנים. זה חושפני מאוד כשאתם יכולים להירגע עם מישהו.

אם יש כבוד הדדי בכל עת

כבוד הדדי הוא המפתח לכל מערכת יחסים. כבוד נוצר ממודעות ואמינות.

דרך כבוד, משיגים אמון, ועם היווצרות הכבוד הקשר שלכם יעמיק ויפתח. קשה לעשות זאת כל הזמן, אז כל עוד יש מאמץ הדדי, זה כבר סימן טוב.

אם הם לא נותנים לכם להתחמק משטויות

באופן טבעי, בן או בת הזוג שלכם צריכים לתמוך לדאוג לכם ככל שהם יכולים. על מנת שהתמיכה הזאת תהיה יעילה, לבן או בת הזוג שלכם צריכה להיות היכולת והאומץ להעמיד אתכם במקום כשצריך.

אבל לא רק שהם צריכים את היכולת, אתם צריכים לתת כבוד ולקבל את הביקורת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *