אם בן או בת הזוג שלכם עושה את אחד מ 6 הדברים הללו. מערכת היחסים שלכם לא תשרוד

מערכות יחסים הן לא עניין קל. אפילו כשהתכנית מוכנה והכוונות היא עדיין יכולה להיכשל. לקחת שני אנשים שונים ולגרום להם לחיות בהרמוניה זו משימה קשה שמצריכה הרבה מאוד. בניסיונות שלנו 'לגרום לזה לעבוד' אנחנו יכולים להתעלם מתכונות חשובות.

כולם מתמודדים עם הבעות ומעדיפים את הרגשות שלהם. בתוך מערכת היחסים אתם תספגו תוכן רגשי רב. ובכל האנרגיה הזאת וודאי יהיו אי הבנות. אם דפוסי ההתנהגות או המחשבות שברשימה למטה מתרחשות במערכת היחסים שלכם אתם צריכים לחשוב בכובד ראש איך להמשיך אותה. אם בכלל…

לחשוב על זה לא יחזיק מעמד

מותר שיהיו לכם ספקות אך אם תתנו לחוסר הבטחון ולספקות שלכם לשלוט על הכוונות שלכם לעתיד, סביר להניח שלא יהיה לכם עתיד. מערכות יחסים חיות על אמון. אם אין לכם אמון במערכת היחסים או בכל אספקט של מערכת היחסים, אתם צריכים לדבר על זה עם בן או בת הזוג שלכם. יחד תוכלו לעבוד על הפתרון. אל תהססו לדבר עם בן או בת הזוג שלכם על כל דבר. אל 'תבחנו' אותם בסתר.

תמיד משחקים

אם יש משהו לא בסדר, דברו על זה עם בן או בת הזוג. אל תצפו שהם יקראו את המוח שלכם או יתרגמו את המעשים המטעים שלכם. אל תכשילו את בן או בת הזוג באמצעות התקשורת שלכם, זה לא הוגן ועלול לפגוע במערכת היחסים ולשבור אותה לרסיסים. החיים יבחנו את הקשר שלכם מספיק, אתם לא צריכים להוסיף לחץ או לעשות מבחנים נוספים.

לחשוב אהבה זה מספיק

אהבה היא רק חלק מהקשר. אמון, תקשורת, הבעת הערכה, וכבוד הם מרכיבים הכרחיים. אתם צריכים לאהוב את בן או בת הזוג. אתם צריכים להרגיש בנוח לידם. שניכם צריכים את החופש ואת התמיכה ההדדית כדי להביע את עצמכם ולצמוח יחד.


קנאים כל הזמן

אם אתם לא יכולים לסמוך ולבטוח באדם, אז אתם לא צריכים להיות במערכת יחסים. קשרים בריאים לא מתרכזים בחוסר בטחון ובמטען רגשי. אם בן או בת הזוג שלכם לא יכול להתמודד עם חוסר האמון שלו או עם הקנאה, אז אתם צריכים להתרחק. מהר ובאופן מיידי.

להסתפק בפחות ממה שאתה רוצים

במערכת יחסים אתם תצטרכו להתפשר על מנת שהחיים יחד יצליחו. התפשרות היא לא דרך לנצל אחד את השני. כל אחד יצטרך להקריב משהו מפעם לפעם. צריך שיהיה איזון. אם הצרכים שלכם לא נענים, אתם צריכים לעשות מה שיגרום לכם להיות מאושרים. אהבה לא אמורה או צריכה להיות כוח שעוצר או פוגע בכם. היזהרו מאנשים שמנסים להשתמש בכם במסווה של אהבה.

להיות תלוי בבן או בת הזוג

אהבה צריכה להעצים אתכם, ותמיד יש דרך לאהוב מישהו בדרך כזאת שתגרום להם להרגיש חופשיים ועצמאיים. אתם תמיד צריכים לתמוך באדם שאתם אוהבים, אך העולם שלהם לא צריך או אמור להתמוטט בלעדיכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *