אם אתם רואים גבר עם ציפורן אחת עם לק. זה מה שזה אומר…

Hagar International הוא ארגון ללא מטרות רווח המפעיל תכניות רווחה בקמבודיה ו-ויאטנם, כשהמטרה שלהם היא להגן על קורבנות סחר בבני אדם בזמן שהם עוזרים להם להשתקם.

אליוט קוסטלו נסע לקמבודיה עם הארגון, כשהוא ידע שהוא יפגוש את הנשים והילדות שנוצלו ועברו התעללות. מה שהוא לא ידע שפגישה אחת עם ילדה בת 10 תשנה את חייו לנצח.

היא הייתה בת 10 כאשר קוסטלו פגש אותה במקלט של הארגון, במשך שנתיים הילדה נוצלה ועברה התעללות פיזית ומינית על ידי תושבי המערב. ובכל זאת, היא עדיין הייתה ילדה אוהבת, והיא לקחה את ידו של קוסטלו וצבעה את ציפורניו.

האקט הקטן הזה השפיע רבות על קוסטלו. וזה מה שגררם לו להתחיל את התנועה שלו 'לצבוע ציפורן אחת כדי לייצג את אחד מתוך חמשת הילדים שסובלים מהתעללות פיזית ומינית'.

הוא החל את קמפיין The Polished Man, כשהמטרה של הקמפיין היא לעורר מודעות לגבי הקורבנות של התעללות מינית. ציפורן אחת נצבעת ונשארת כך במשך שבוע. המטרה היא להפיץ את המילה ולעורר שיח על האלימות נגד ילדים המתרחשת בכל רחבי העולם.



הקמפיין החל לפני כשנתיים, אך הוא משך כבר אלפי אנשים למען המטרה שלו ואפילו סלבריטאים כמו יו ג'קמן והשף המפורסם מריו בטאלי תומכים בו. צפו בסיפור של קוסטלו ולמדו איך אתם יכולים לקחת חלק בקמפיין הכל כך חשוב הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *