אוסיין עדיין בולט

ב – 6 לאוגוסט ניצח טייסון גיי את אוסיין בולט בריצת 100 מטר במסגרת ליגת היהלום בשטוקהולם.
גיי קבע תוצאה של 9.84 שניות, אוסיין בולט סיים אחריו בתוצאה של 9.97 ופתאום התחילו דיבורים, האם טייסון גיי יהיה מסוגל לנצח את אוסיין בולט באולימפיאדה או באליפות העולם?

התשובה היא לא. טייסון גיי לא ינצח את אוסיין בולט, לא באליפות העולם ולא באולימפיאדה. זה היה הפסדו השני בקריירה של אוסיין בולט בריצת 100 מטר. הפסד שני בסך הכל בקריירה !
בכל הידיעות שסיקרו את ההפסד של אוסיין בולט לטייסון גיי היה כתוב – בולט סיים בזמן חלש של 9.97 שניות. 9.97 שניות ! והם כותבים שזה זמן חלש. התוצאה הזו היא אולי חלשה בשביל אוסיין בולט, אבל אי אפשר לקבוע ש – 9.97 שניות זו תוצאה חלשה.

בולט פתח את הריצה לא טוב. לאוסיין בולט אין את הזינוק הכי טוב בין אצני הספרינט, אבל בסביבות קו ה – 20-30 מטר הוא פותח מבערים ומשאיר את המתחרים שלו מאחור.
הפעם זה לא קרה.  טייסון גיי (בעל שיא אישי של 9.69 שניות) צריך להיות במיטבו בשביל לנצח את אוסיין בולט, וצריך לקוות שלאוסיין בולט יהיה יום חלש. וכך היה בשטוקהולם.

בולט הודיע היום שבעקבות פציעה בגב הוא לא יתחרה יותר עד סוף 2010. האם זו הסיבה שהוא הפסיד לגיי? יתכן. אבל ביום טוב שלו הוא לא יפסיד לטייסון גיי שוב.
שיא העולם הבלתי נתפס של אוסיין בולט (9.59 שניות) נקבע כאשר הרוח הגבית הייתה פלוס 0.9 מטר לשניה, כאשר טייסון גיי קבע את שיאו האישי (9.69 שניות) הרוח הגבית הייתה 2.0 מטר לשניה.
אוסיין בולט הוכיח שהוא הגדול בהיסטוריה בריצות ל – 100 ו 200 מטר. אני אשמח לראות אותו מתחרה גם ב – 400 מטר. ריצת ה – 400 מטר עדיין נחשבת לריצת ספרינט, ואני בטוח שאוסיין בולט ירצה לשבור את שיאו של מייקל ג'ונסון גם בריצת ה – 400. אני מאמין שיש לו את היכולת לשבור את השיר הזה. אצן שרץ את חצי המרחק ב – 19.19 שניות ועוד ברוח נגדית, בהחלט יכול לרוץ את החצי השני בפחות מ – 24 שניות.

בחזרה לקטגורית ספורט – כללי
בחזרה לעמוד הבית – קליק על אתר הספורט

One thought on “אוסיין עדיין בולט”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *