אדם התאבד בגלל שהרשויות לקחו לו את הכלב והמיתו אותו

יש סיבה שאומרים שכלבים הם החברים הטובים ביותר של האדם. הם הרבה יותר מסתם חיות מחמד, הם חלק מהמשפחה. הכתבה הזאת מביאה את הקשר המיוחד הזה, אבל למרבה הצער בנסיבות טרגיות.

תושב דנמרק התאבד לאחר שהכלב שלו הוחרם והומת בעקבות חוקי המדינה בנוגע להחזקת כלבי פיטבול.

החוק בדנמרק איפשר לבעל הכלב, דן, שמונה ימים להוכיח שהכלב שלו העונה לשם זאנטו, אינו נמצא ברשימת גזעי הכלבים האסורים במדינה. זאנטו מעולם לא עשה שום דבר מסוכן או תוקפני כלפי אף אחד.

zan1

דן לא הצליח להוכיח את הגזע של זאנטו בזמן, אז הכלב האהוב שלו נלקח ממנו והומת. כל מי שאיבד חיית מחמד יודע איזה אובדן ועצב זה, אבל אף אחד לא היה מסוגל לחזות שדן יקח זאת בצורה כל כך קשה. 

ב 19 לאפריל עמוד הפייסבוק Foreningen Fair Dog Fan side כתב:

"זאנטו (הכלב) נתלש מהידיים של דן (הבעלים של זאנטו) בגלל שהוא נראה כמו הכלבים האסורים, או שילוב של שניהם. זאנטו לא עשה דבר, הוא כלב טוב, נאמן, ושמח שלא פגע אפילו בזבוב. לבעלים היו שמונה ימים להוכיח את הגזע של זאנטו, אבל כולנו יודעים שזאת משימה בלתי אפשרית".

zan2

דן היה אבוד והשתגע בלי חברו הטוב ביותר, שבור לב, הוא פנה למשככי כאבים כדי להתמודד עם הצער. למרבה הצער, הוא נפטר ממנת יתר. יש גזעי כלבים אסורים רבים בדנמרק, אבל לסיפור הזה היה סוף טרגי במיוחד. נקווה שבזכות הסיפור הזה ימנעו מקרים דומים בעתיד. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *