אגדת סרטי פורנו ששיחק ביותר מ 1300 סרטים הקים אוניברסיטת פורנו

אנשים רבים לא יודעים מה ללמוד. אתם מסיימים צבא, עובדים, נוסעים לטיול הגדול, חוזרים, ומה אז? צריך להתחיל את החיים האמיתיים. צריך ללמוד משהו, אבל שום דבר לא מעניין אתכם, אי אפשר להרוויח כסף מללכת למסיבות, לשתות בירה ולעשן ג'וינט, נכון? פתאום אתם מגלים שאתם צריכים ללמוד משהו משעמם, רק כדי שתהיה פרנסה בעתיד. המסלול הישראלי הטיפוסי. אבל דמיינו לעצמכם אם היה קורס של פורנוגרפיה במכללה או באוניברסיטה…אני בטוח שהייתם נרשמים מיד.

ובכן, זה כאן, וזה אמיתי, ואתם יכולים לקבל תעודה בפורנוגרפיה, והכל בזכות גורו הסקס רוקו סיפרדי. סיפרדי בן ה 51 כיכב ביותר מ 1300 סרטי פורנו והוא מתמחה בסצינות של סקס קשוח, ועכשיו הוא הופך את המומחיות שלו לקורס שאתם יכולים ללמוד.

מעוניינים? בטח שכן!

sif



הקורס האקדמי באורך 15 ימים מתקיים בבודפשט, שם התלמידים ילמדו טכניקות מיניות – איך לדבר מלוכלך ואיך למקם עצמם מול המצלמה. זהו רק קצה (הפין) והקרחון.

לא קל להתקבל לקורס, כשרק 30 תלמידים התקבלו מתוך 1000 שהגישו מועמדות. סיפרדי, אב לשניים, שידוע בכינוי 'סוס ההרבעה האיטלקי', הפסיק לשחק השנה סרטי פורנו ועכשיו הוא מתמקד בבימוי והפקה. ואולי גם בשביל אישתו שבטח לא אהבה לראות אותו עושה סקס עם נשים רבות. סיפרדי מודה שהגיע הזמן להשתקע.

"היום אני יכול לראות שאשתי היא הגביע האמיתי".

sif2

"מגיע לה שיהיה לה את מה שהיא רצתה מהיום הראשון, להיות איתי, רק איתי, בלי שתצטרך לחלוק אותי עם נשים אחרות".

בואו נקווה שאחרי שהוא נהיה פרופסור לסקס סיפרדי ירגיע את עצמו באמת.

מעניין איך יראו השיעורים המעשיים בקורס של סיפרדי. על זה בכתבה הבאה בנושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *