תמונה של שוטר מתכרבל עם תינוק הפכה ויראלית – תסתכלו מקרוב ותבינו מדוע

השוטר ג'יימס הרסט הוא אבא לשניים ואומנם הוא לא נמצא זמן רב תפקיד אך נראה כמו מקצוען אחרי שמצא פעוט נטוש ברחובות של מדינת ג'ורג'יה.

השוטר הרסט ושוטרים נוספים נקראו לשכונה בעיר סוואנה, אחרי שהתקבלו דיווחים על פעוט בן 16 חודשים שמסתובב לבדו ברחובות. תמונה שלו מטפל בתינוק לאחר מכן עלתה לרשת והפכה אותו לגיבור עולמי.

הוא וחבריו לעבודה אספו את התינוק ולקחו אותו ישר לחדר המיון כדי לבדוק אם הוא בסדר. הילד הקטן היה במצוקה גדולה מאוד באופן מובן. ליבו של השוטר הרסט נשבר ממה שראה שהוא ידע שהוא לא יכול להשאיר אותו לבד.

הוא אמר: "הילד, מכיוון שהיה כל כך קטן היה במצוקה גדולה. הוא בכה. הוא ייבב. שאלתי את צוות בית החולים אם אני יכול להחזיק אותו כדי לנחם ולהרגיע אותו בזמן שהוא ממשיך לקבל טיפול והם אמרו שזה בסדר גמור. א הרמתי אותו. דקות אחר כך, אני עמדתי והוא ישן על החזה שלי, ועם השכפ"צ וחגורת האקדח שלי, נהיה לי כבד להחזיק את הילד. אז זה היה הרגע שהחלטתי להישכב על המיטה כדי להקל עליו ועלי".

האינסטינקט האבהי של השוטר הרסט נכנס לפעולה והוא הצליח להרגיע את התינוק במהירות, והוא נרדם על החזה שלו.

התמונה שלו מחזיק את התינוק הפכה ויראלית, למרות שהוא בסך הכל חושב שהוא עשה את העבודה שלו, והוא קיבל מחמאות מאנשים מכל העולם על טוב הלב והעדינות שלו.

התינוק נמצא בידיים טובות במחלקת הרווחה של מדינת ג'ורג'יה ומצבו הבריאותי טוב. בתקווה שבקרוב יגיע לבית חם ואוהב.

באשר לשוטר הרסט, הוא לא חשב שהוא עשה משהו מיוחד. "זה מה שאנחנו עושים, בכל יום, לא רק אני, אלא 600 שוטרים במחלקה. העבודה הזו היא הרבה יותר מאשר לרדוף אחרי אנשים רעים. אנחנו נותנים שירות לאזרחים ולקהילה ועושים את מה שצריך לעשות".

שוטרים עובדים קשה כדי לשמור על הקהילה שלהם מדי יום. שתפו את הסיפור אם אתם מסכימים וכדי להודות לאנשי הביטחון על כל מה שהם עושים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *