שימו מלח בשמפו שלכן לפני המקלחת. הטריק הפשוט הזה פותר את אחת מבעיות השיער הגדולות ביותר

בימינו, משתמשים במלח לדברים רבים ולא רק לבישול. השימוש שלו הוא פרקטי, והוא לא רק טרנד חולף. הוא מינרל טבעי שיכול לעזור לחיי היומיום שלנו ולהפוך אותם לקלים יותר. האם ידעתם שמלח בשמפו יכול להועיל מאוד לשיער שלכן?

הוספת מלח לשמפו הופכת את השיער שלכן למדהים! 

אתן יכולות להוסיף מלח למוצרים רבים ושונים כדי לשפר אותם. לדוגמא, אם יש לכן שיער שמנוני, ושום דבר לא עוזר, מלח הוא הדבר הנכון עבורכן! הוסיפו 2-3 כפות לשמפו וערבבו היטב. ואז, שטפו את השיער כרגיל. אחרי כמה חפיפות אתן תראו ותרגישו בהבדל.

ניתן להשתמש במלח גם לשטיפת גוף. רק חשוב לוודא להשתמש במלח ים. קחו חצי כוס שמן קוקוס וערבבו עם 2 כפות מלח ים. ניתן להוסיף יותר מלח אם רוצים. ערבבו היטב, ושימו בצנצנת. אחסנו במקום קריר, כדי ששמן הקוקוס יוכל להתגבש. קרם הגוף הטבעי והלא יקר שלכן עכשיו מוכן!

שימוש נפלא נוסף למינרל הזה הוא לקילוף עור כפות הרגליים. ערבבו שמן זית ומלח כמות שווה ושפשפו את כפות הרגליים עם התערובת. חזרו על הפעולה פעמיים בשבוע לפחות, ותגידו ביי ביי לכפות רגליים סדוקות ויבשות.

מלח כתרופה טבעית! 

כשיש לכם חתך קטן או פצע, תעשו את זה: מוססו 2 כפיות מלח בכוס מים, ומרחו קצת מהנוזל על הפצע, כדי לחטא אותו. אם תרגישו צריבה קלה, מה שאומר שזה עובד.

אם אתם סובלים מכאבי ראש באופן קבוע, מוססו כף אחת של מלח בכוס מים ושתו אותה. כאב הראש יחלוף אחרי 10-15 דקות.

שימו לב: אם אתם סובלים מיתר לחץ דם, היזהרו, והגבילו את צריכה המלח שלכם. הוא עלול להעלות את לחץ הדם שלכם שגם כך גבוה. אך שימושים חיצוניים של מלח לא יחמירו את המצב שלכם.

אז עכשיו שלמדתם את השימושים הנפלאים למלח, אל תחששו לנסות אותם גם בעצמכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *