פתרו את בעיית הגזים והנפיחות שלכם אחת ולתמיד עם התרופות הטבעיות האלה

רובנו היינו בסיטואציה בה יצאנו לאנשהו כשלפתע הרגשנו כאב. הבטן מתמלאת בגזים, והדרך היחידה לפתור את הבעיה היא להפריח אחת החוצה.

הפלצה בפומבי יכולה להיות מביכה מאוד. אך ישנן דרכים להילחם ולמנוע זאת. הדרך הטובה ביותר היא לא לתת לבעיה להיווצר מלכתחילה. בכתבה הזו נציג בפניכם רשימה של דברים שיעזרו לכם להילחם בנפיחות ובגזים.

  1. תה

אם אתם מרגישים בעיות בבטן, אז הכינו או קנו לעצמכם כוס תה. קמומיל, נענע, אניס, כורכום, ועוד – כל אלה סוגי תה מומלצים.

  1. משקאות

לפי מרפאת מאיו המפורסמת, הימנעו משתייה מרובה של בירה או משקאות מוגזים. מומלץ גם לשתות את המשקאות בטמפרטורה החדש מכיוון שבדרך הזו אתם תמנעו מראש נפיחות וגזים.

  1. פחם

עוד פתרון קל לנפיחות וגזים הוא פחם פעיל. כשאתם מרגישים בעיות אחרי האוכל, קחו טבליות של פחם פעיל אשר סופחות גזים ומונעות נפיחות ואי נעימות בבטן.

  1. אנזימים

הדברים שאתם אוכלים הם כנראה הסיבה מאחורי הגזים מהם אתם סובלים. ישנם סוכרים שנמצאים בבצל, חיטה, שעועית, חלב, ירקות עלים וממתיקים מלאכותיים. גוף האדם מתקשה לעתים לעכל את הסוכרים הללו. כדי לעזור לגוף שלכם, אתם צריכים לצרוך אנזימים. אתם יכולים להשתמש בלקטאז ובביאנו כדי לטפל בבעיה.

  1. פירות

כדי להפחית נפיחות וגזים, אתם יכולים לאכול גם פירות טריים שלא מכילים הרבה סוכרים כמו אפרסק, אוכמניות, אשכוליוית, תותים, מלון וחמוציות.

  1. יותר התעמלות

אם אתם אוכלים ארוחה שיכולה לגרום לנפיחות או גזים, מומלץ לקום ולעשות הליכה. כשאתם זזים, אתם מונעים מהגזים לנוע במעי שלכם, וזה ימנע את ההתפוצצות שתוביל למבוכה.

  1. חרדל

על ידי אכילה של כפית חרדל, אתם יכולים למנוע בעיית גזים. אתם יכולים לצרוך אותה בשילוב עם מים. חרדל מכיל כורכום, אשר מפחית גזים. אך חשוב לציין שאין מחקר מדעי שמוכיח שזה עובד, אך ישנם אנשים רבים שאמרו שזה עזר להם לטפל בבעיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *