עשרות מתושבי העיר תרמו לאישה הזאת כאשר הם גילו שהיא חולה בסרטן. אך כשהאמת יצאה לאור? הם היו בהלם!

הונאות היו כאן אלפי שנים ולמרבה הצער עושה רושם שהן ישארו איתנו עוד זמן רב – אבל יש קווים שלא חוצים.

אך האישה הזאת החליטה לחצות אותו, ועכשיו היא סובלת מההשכלות של מעשיה.

קוראים לה אשלי לייבלי, והכל החל אשר היא פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא רשמה שהיא סובלת מסרטן הלבלב ושנותרו לה רק מספר שבועות לחיות. המשפחה שלה הייתה הרוסה, והקהילה הקטנה במקום מגוריה החליטו לתמוך ולעזור.

la



חודש לאחר תחילת התרמית, היא הדהימה את כולם, אך השקר שלה המשיך לגדול ולגדול.

lo1

"לפני 17 ימים הרופאים אמרו לי שיהיה לי מזל אם אחיה עד ה 25 לינואר…ובכן, הנה אני יומיים אחרי עדיין נלחמת! החיים שלנו לא נגמרים עד שאלוהים אומר, אני אמשיך להילחם עד שיגיע זמני לא משנה כמה קשה זה יהיה. אלוהים הוא טוב!"

lo2

"אלוהים, התקדמתי והרגשתי כל כך טוב, אבל אני חושבת שהכימותרפיה משפיעה עכשיו!  אני מנסה כל כך קשה לא לתת לזה לדכא אותי אבל אני מרגישה כל כך חולה! אלוהים, תעזור לי לעבור את זה, אני לא רוצה לאכזב אותך או אחרים".

lo3



"אני מבורכת שאני גרה בקהילה כל כך מדהימה ואכפתית!! ואני רוצה להודות לכל מי שעזר ותמך. לתמיכה והתפילות שלכם יש משמעות רבה עבור דלטון ועבורי! ואני רוצה להודות לבעלי הנפלא שהיה לצידי כל הזמן הזה. תודה שהלכת לעבודה מדי יום ותמכת במשפחה שלנו אפילו עם כל מה שהתרחש! אני אוהב כל אחד ואחת מכם, תודה על הכל!"

אחרי שסוף סוף החלה חקירה, אנשים גילו שהיא שיקרה כל הזמן הזה, והכסף שתרמו לה הלך לטיולים לחוף, ומכונית חדשה. בגלל אנשים מגעילים כאלה, אנשים לא תורמים ועוזרים למי שבאמת זקוק לעזרה. החדשות הכניסו לשוק את תושבי ארצות הברית.

אז מה החל את החקירה מלכתחילה? היא פרסמה בפייסבוק תמונות מחופשה שלה בפלורידה, בזמן שהיא טענה שהיא חולה. הטיפשות שלה היא שהסגירה אותה.

lo4

ברגע שנודע לאתר GoFundMe על התרמית, הם מיד סגרו את החשבון של אשלי, והחזירו לכל מי שתרם את כספם.

החקירה נגד לייבלי עדיין מתנהלת, כאשר הבלש טראוויס ג'ונס שעובד על התיק אמר שבעלה ומשפחתה לא היו מעורבים בהונאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *