ענקית האופנה ארמני הודיעה שהיא לעולם לא תשתמש שוב בפרווה

ענקית האופנה ג'ורג'יו ארמני עשתה צעד אחד ענק למען בעלי החיים.

המעצב המפורסם הודיע ביום שלישי, יחד עם עמותת Humane Society International, שהוא יסיר את כל הפרוות מהקולקציות שלו החל מסתיו/חורף 2016.

arm1

"אני שמח לבשר שקבוצת ארמני התחייבה להפסיק את השימוש בפרוות בעלי חיים בקולקציות שלה", אמר ג'ורג'יו ארמני בהצהרה. "התקדמות טכנולוגית מאפשרת לנו להשתמש באלטרנטיבות שהפכו את השימוש האכזרי ללא נחוץ. החברה שלי לוקחת צעד אחד גדול קדימה, המשקף את תשומת הלב שלנו לנושאים קריטיים של הגנה ודאגה לסביבה ובעלי החיים".

המהלך הזה, של מעצב אופנה כל כך גדול שמפסיק להשתמש בפרווה יכול להשפיע על תעשיית האופנה באופן כללי.

nn1



"ארמני הוא השם הכי גדול באופנת עלית, אז זה משמעותי ביותר עבור תעשיית האופנה העולמית שארמני נשבעו להסיר את כל פרוות בעלי החיים מהקולקציות שלה מעכשיו והלאה", אמרה קלייר באס, מנהל של עמותת HSI אנגליה.

בעוד פרווה הייתה מצרך שכולם רצו ללבוש, בשנים האחרונות היא נהיית פופולרית פחות כשאנשים למדו מה בדיוק קורה בתהליך הייצור. החיות המעורבות – ארנבים מבויתים, שועלים, דביבונים, חורפנים, ועוד – נאספו אל תוך כלובים קטנים שם הם בילו את חייהם הקצרים.

dnm

החיים שלהם היו עינוי – תיארו ב HSI, ובדרך כלל הורגים אותם בברוטליות – חשמלו למוות, הוכו למוות עם מוטות ברזל, והפשיטו את עורם בעודם בחיים.

fd

אך ההחלטה של ג'ורג'יו ארמני להפוך את האימפריה שלו נחמדה ואדיבה יותר יכולה להיות חדשות גדולות עבור 75 מיליון החיות שנמצאות כרגע בחוות הפרווה – ועבור אוהבי חיות שרוצים ללבוש את הבגדים שלו.

ארמני הצטרפו לחברות קטנות יותר של מעצבים שהחליטו להפסיק להשתמש בפרוות כולל הוגו בוס, טומי הילפיגר, קלווין קליין, וסטלה מקרטני – שהפסיקו להשתמש בפרווה וגם בעור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *