סופר פוד: חופן אחד של הזרעים האלה יכול לחולל פלאים לגוף שלכם

היום אומרים לנו להימנע מחטיפים, אבל לא כל החטיפים חייבים להיות לא טובים לגוף. זרעי דלעת הם דוגמא נפלאה לחטיף נפלא שאפשר לאכול בזמן סרט או משחק.

וכבונוס, הם מספקים דרך נפלאה לגוף להביא את החומרים המזינים הדרושים לנו ולעשות משהו טוב לבריאות הכללית.

דלעת היא בריאה מאוד, אך הזרעים שלהן מכילים הרבה מרכיבים איכותיים שהגוף שלנו זקוק, כמו מגנזיום, סידן, אשלגן, ברזל, אבץ ו-ויטמין K. הם עשירים בחלבונים, מגנזיון, סיבים, מנגן וזרחן.

אפשר לצרוך זרעי דלעת טריים או אפויים בתנור, אבל בטמפרטורה גבוהה של 170 מעלות, והם מוכנים תוך 15 דקות. הם יכולים להיות תוסף נפלא לסלט, מרק או רוטב.

אלה הסיבות שאנחנו צריכים לאכול זרעי דלעת לעיתים תכופות יותר:

1. הם נלחמים בסרטן

מחקרים של מדענים גרמניים מצאו שנשים בגיל הבלות שצרכו באופן יומיומי זרעי דלעת הפחיתו את הסיכון לחלות בסרטן השד ב 23%, ובמחקר ספרדי החוקרים הגיעו לאותה המסקנה. אז הם הגיעו למסקנה שזרעי דלעת מכילים תרכובות שנלחמים בהצלחה בתאים סרטניים מסוגים שונים ויש להם אפקט אנטי דלקתי.

2. מקל על סימפטומים של גיל המעבר

זרעי דלעת מפחיתים את הסיכוי לחלות בסרטן אצל נשים בגיל המעבר, הם עוזרים גם לשפר את מצב הרוח. זרעי דלעת מווסתים התקפי חום, כאבי ראש, כאבי פרקים, ומפחיתים שינויים במצבי הרוח.

3. מפחית כולסטרול

אם יש לכם כולסטרול גבוה, זרעי דלעת הם הבחירה המושלמת. מספר מחקרים הראו שזרעי דלעת יכולים להפחית כולסטרול רע ב 13% ואת רמת הכולסטרול הכללית ב 10%. בנוסף הם מפחיתים את הסיכוי להיווצרות קרישי דם, מחלות לב, שבץ והתקף לב, ומווסתים את לחץ הדם.

4. הם מגנים עליכם מפני סכרת

זרעי דלעת עשירים בחומצות שומן בלתי רוויות, ומדענים הגיעו למסקנה שהם יעילים בוויסות רמת הסוכר בדם. לכן, הזרעים הללו מומלצים לחולי סכרת, באופן יומי.

5. עוזרים להפחית משקל

מכיוון שהם עשירים בסיבים וחלבונים הם ישמרו עליכם מלאים לזמן רב. 30 גרם של זרעי דלעת מכילים 5 גרם חלבונים וכ 285 קלוריות לכוס, לכן צרכו אותם במתינות.

sed



6. נלחמים בדיכאון

הם לא משפרים רק את הבריאות הפיזית, אלא יש להם גם תועלות והשפעה על הבריאות המנטלית, הם מפחיתים את הסימפטומים של דיכאון, רמת הלחץ וחרדה.

7. הם מקלים על סימפטומים של דלקת פרקים

מדענים הגיעו למסקנה שלזרעי דלעת יש תכונה אנטי דלקתית שיכולים להקל על סימפטומים של דלקת פרקים. 30 גרם של זרעי דלעת ביום מספיקים כדי להקל על דלקת פרקים.

8. מונעים אוסטאופורוזיס

זרעי דלעת הם מקור נפלא לאבץ, מינרל הנחוץ לבניית עצמות. רבע כוס של זרעי דלעת מכילה 17% מכמות האבץ היומית המומלצת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *