נסו את מסכת הפנים הטבעית הזו שתחזיר לעור הפנים שלכן את הזוהר המקורי שלו

כשאנחנו מסתכלים על אדם אחר, הדבר הראשון שאנו רואים זה הפנים שלו. זה הופך את עור הפנים שלנו חשוב מאוד בשביל הרושם הראשוני.

אבל עור הפנים מצריך טיפול מתמיד ומתמשך, ואנו צריכים להשתמש במוצרי טיפוח עור יעילים ובריאים על מנת לטפל בו, ואנו צריכים גם לחיות אורח חיים בריא. אך ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על עור הפנים שלנו, וישנם מיליוני אנשים שסובלים מבעיות כמו כתמי שמש, קמטים, אקנה, צלקות, כתמי גיל, ופצעונים.

כדי להחזיר את החיוניות והיופי של העור, מיליוני אנשים משתמשים במוצרי קוסמטיקה מסחריים אשר יקרים מאוד, ורוב הפעמים אינם יעילים. הם גם עמוסים בכימיקלים שעושים יותר נזק מתועלת.

למרבה המזל, ישנם מוצרים טבעיים שיכולים לעזור לכן להצעיר, לנקות ולטפח את עור הפנים שלכן, בדרך בטוחה ולא יקרה. אנו מדברים על מסכה שהיא טבעית לגמרי, וכל המרכיבים שנמצאים בה יעילים ומועילים מאוד לעור שלכן. היא מסירה את כל הלכלוכים מהעור, והיא תשאיר את עור הפנים שלכן חלק ובריא.

המסכה הטבעית מורכבת משני מרכיבים מרכזיים: חומץ תפוחים ואבקת סודה לשתייה. שני המרכיבים הללו אפשר למצוא בכל מקום, וסביר להניח שהם כבר נמצאים אצלכן במטבח.

מרכיבים:

  • חומץ תפוחים
  • אבקת סודה לשתייה
  • מיץ מחצי לימון
  • דבש

איך להכין:

הדבר הראשון שעליכן לעשות הוא להוסיף כפית אחת של חומץ תפוחים לצנצנת בחצי ממנה מלאה במים. לאחר מכן קחו את קערה ושימו בתוכה אבקת סודה לשתייה, ולאט לאט שפכו לתוכה את התערובת של המים וחומץ התפוחים. בסוף, הוסיפו את הדבש ומיץ הלימון, וערבבו היטב עד לקבלת מרקם אחיד.

כדי למרוח את המסכה, תצטרכו לנקות את הפנים ואז לשטוף אותם עם מים חמים כדי לפתוח את הנקבוביות. ואז, קחו מטלית מ 100% כותנה ויבשו את העור עם טפיחות קלות. לאחר מכן מרחו את המסכה והשאירו אותה על הפנים במשך 10 דקות. שטפו את המסכה עם מים פושרים, ואז שטפו שוב עם מים קרים, על מנת לסגור את הנקבוביות.

אתן תבחינו שתוך פרק זמן קצר, העור שלכן יחזיר לעצמו את הבריאות והזוהר הטבעי.

צפו בסרטון לפרטים נוספים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *