לעולם לא תמצאו אהבת אמת עד שתקבלו את 5 הדברים האלה

כולם מחפשים אהבת אמת. להתעורר בבוקר לצד האדם האהובה עליך, לחזור הביתה אחרי יום קשה ולדעת שיש מישהו שמבין אותך, וכמובן להזדקן יחד עם מי שאתם מרגישים הכי בנוח איתו. אבל אהבת אמת היא לא משהו שקונים במכולת, ולפעמים צריך לעבוד בשביל למצוא אותה.

הנה 5 דברים שאתם צריכים לקבל על מנת למצוא אהבת אמת שתחזיק לנצח.

אהבת אמת דורשת עבודה

יהיו אנשים שיגידו לכם שאהבת אמת היא דבר קל ותמיד כיף ונעים. אבל זה בהחלט לא המקרה. אהבה דורשת עבודה. אהבה יכולה להיות קשה. אבל אהבת אמת מרגישה נכון.

אתם צריכים לכבד גבולות

כשאתם אוהבים מישהו, זה לא מזוג. אתם לא שולטים בהם. אתם לא שולטים בדברים שלהם. אתם צריכים לכבד את הגבולות שלהם או שתסתכנו בלאבד אותם לנצח.

tre


תקשורת היא הכרחית

קו פתוח של תקשורת הוא הכרחי אחרת אתם מסתכנים בנפילה חופשית. תקשורת היא הכרחית אפילו עבור הדברים המגעילים והרעים. התעלמות מובילה לטינה, שעלולה להביא לסיומן של המערכות היחסים הכי חזקות.

עליכם לחיות עם מטרה

אם אתם רוצים למשוך אליכם את האהבה האמיתית ביותר, עליכם לחיות את חייכם עם מטרה, ולא משנה מה המטרה הזו. אפילו אם אינכם בטוחים מה המטרה, תחיו ותפעלו עם כוונה.

אהבה אינה מכאיבה

כולנו שמענו את השיר הזה 'Love Hurts'. אני ממש לא מסכים. אהבה לא אמורה להכאיב. אהבה אמורה להרגיש טוב. אם יש לכם אהבה שמכאיבה לכם, זו אינה אהבת אמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *