לעולם אל תאכלו ג'ינג'ר אם אתם שייכים לאחת מארבעת קבוצות הסיכון האלה!

סביר להניח ששמעתם על התועלות של ג'ינג'ר. יחד עם דברים אחרים, הוא מסייע למנוע צינון ושפעת, הוא טוב לעיכול, ומשפר את חילוף החומרים.

אך האם ידעתם שישנם אנשים מסוימים שצריכים להימנע לגמרי מאכילת ג'ינג'ר?

אם אתם שייכים לאחת מארבעת קבוצות הסיכון האלה, הפסיקו לאכול ג'ינג'ר מיד!

1. אם אתם סובלים מתת משקל

ג'ינג'ר משפר את חילוף החומרים, משפר את העיכול, ומחקר מאוניברסיטת קולומביה, מצא שאכילת ג'ינג'ר מסייעת לכם לשרוף יותר קלוריות וגורמת להרגשת שובע. אבל אם אתם סובלים מתת משקל, הדבר האחרון שאתם צריכים זה זירוז של חילוף החומרים.

2. אם אתם סובלים מדימום

ג'ינג'ר משפר ומגביר את זרימת הדם, מפחית את לחץ הדם, ומרגיע כאבי שרירים. אך באותו הזמן, ג'ינג'ר עלול להיות מסוכן עבורכם אם אתם סובלים מדימומים. ג'ינג'ר יכול לפעול נגד תרופות לקרישת דם ולמנוע מהדם להיקרש.

3. אם אתן בהריון

ישנן אינדיקציות, כולל תוספי תזונה המכילים ג'ינג'ר, שעלולים לגרום להשפעות שליליות על נשים בהריון. הנושא עדיין נחקר, והמידע אינו חד משמעי. אך רופאים רבים ממליצים לנשים בהריון להימנע מצריכת ג'ינג'ר.

חלק המרכיבים הכימיים בג'ינג'ר גורמים למוות תאי ועלולים להזיק להתפתחות העובר. אתר Drugs.com כותב שנשים בהריון צריכות להתייעץ עם הרופא לפני שהן צורכות ג'ינג'ר.

4. אם אתם נוטלים תרופות רבות

כפי שציינו, ג'ינג'ר מגביר את זרימת הדם ומפחית את לחץ הדם. אך שני האפקטים החיוביים הללו יכולים להיות שליליים, תלוי בתרופה אותה אתם לוקחים. אם אתם לוקחים סוגים שונים של תרופות, התייעצו עם הרופא לפני שאתם מוסיפים ג'ינג'ר לתפריט שלכם.

בבקשה שתפו את המידע החשוב הזה על מנת שאנשים ידוע מתי מותר ומתי אסור לצרוך ג'ינג'ר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *