לימון הוא המרכיב הטוב ביותר שיהפוך את עור הפנים שלכן לצעיר ויעלים כתמי פיגמנטציה

תמיד עדיף שיש עור נקי ורך, אבל שניסו, יודעים עד כמה זה קשה להשיג אותו, מכיוון שבשביל עור יפיפה לא צריך נס, אלא מחויבות.
ישנם אנשים רבים שלא מודעים לעובדה שהם יכולים לטפל ולטפח את העור שלהם בעזרת מרכיבים טבעיים. יותר מכך, זו עובדה שמוצרים מסחריים שטוענים שהופכים את העור ליפה יותר, מכילים לעתים כימיקלים ורעלים, שיגרמו לעור שלכם להיראות נפלא בטווח הקצר, אבל בטווח הארוך הם פוגעים ומזיקים לו, יחד עם הבריאות הכללית שלכם.

לפי החוק, ישנם מוצרים שלא זקוקים לאישור של FDA, אז אם אתם לא רוצים להסתכן, כדאי לכם לנסות מוצרים טבעיים, שאולי יפעלו קצת יותר לאט, אבל הם יעילים מאוד והדבר החשוב ביותר שהם מציעים זה שהם אינם מזיקים לעור ולבריאות הכללית שלכם.

המתכון הטבעי לטיפול העור שאנו נציג בפניכם היום מבוסס על תכונות הריפוי המופלאות שיש ללימון, ואם תשתמשו בזה כל יום, אתם תבחינו בשיפור תוך פרק זמן קצר.

מיץ לימון טהור

תצטרכו לסחוט מספר לימונים ולהעביר את המיץ לקערה. לאחר מכן קחו כדור כותנה, והשרו אותו במיץ. לאחר מכן מרחו את המיץ בעזרת כדור הכותנה על העור ותנו למיץ להתייבש לכמה דקות, לאחר מכן שטפו עם מים פושרים. תצטרכו לחזור על הפעולה פעמיים ביום על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

חלבון ביצה ומסכת לימון

כדי להכין את המסכה הזו, תצטרכו לערבב חלבון ביצה אחת עם שתי כפות מיץ לימון. לאחר מכן הפרידו את התערובת לשלוש חלקים שווים. מרחו את החלק הראשון של הפנים, ותנו לו להתייבש לפני שאתם מורחים את השני. גם השכבה הזו צריכה להתייבש לפני שמורחים את השלישית. כשהשכבה השלישית יבשה, אתם יכולים לשטוף הכל עם מים פושרים, ואז לייבש את הפנים בעדינות עם מגבת.

זו שיטה יעילה ביותר להסרת אקנה, והיא תעניק לכם עור חלק ורך.

שפשוף לימון

קחו פרוסת לימון ושפשפו את הפנים במשך כמה דקות דקות. לאחר מכן שטפו עם מים פושרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *