ילד בן 5 אמר לאמא שלו שיש לו תאום בגן, אז הגננת שלחה לה תמונה והיא נשברה לרסיסים

חלפו כל כך הרבה שנים ששכחנו כבר מה זה להיות ילדים. למעשה, היינו שמחים לדעת מה עובר בראש של הקטנטנים בימינו.

ילדים חיים חיים של תקווה, אושר, וסקרנות טבעית. ומעל כל זה, הם בדרך כלל כנים ביותר עם הדעות שלהם. בגלל ש…ובכן, אין להם סיבה לא להיות.

ילד אחד בגן, מיילס, הוכיח זאת לאחרונה. יש לו חבר בגן, ואי אפשר להפריד ביניהם. הם עדיין לא ביקרו בבית אחד של השני, אז ההורים שלהם לא מכירים אחד את השני, וגם לא ידעו על מערכת היחסים המיוחדת שיש בין שני הילדים.

אך כל זה השתנה כשהגיע זמנו של 'יום התאומים' בגן. עבור מיילס, לא הייתה בכלל שאלה לגבי מי יהיה ה'תאום' שלו. הוא אמר לאמא שלו איזה בגדים הם מתכננים ללבוש, אז היא ארגנה לו אותם, ונסעה איתו לגן בלי לדעת למה צפות.

וכפי שקרה, היא צילמה תמונה של מיילס ושל התאום שלו – תמונה שהשאירה אותה בדמעות.

כשיום התאומים בגן מתקרב במהירות שיא למיילס הייתה בקשה מאמא שלו. יום תאומים היה יום כיפי עם נושא, יום בו הילדים היו צריכים להתחלק לזוגות ולהתלבש אותו הדבר.

יום הנושא

מיילס יצר מערכת יחסים קרובה עם ילד בשם טאנר, והשניים החליטו להיות יחד ביום התאומים.

אמא שלו לא ידעה הרבה, אבל מיילס היה ספציפי מאוד עם הבקשה שלו.

"הוא התעקש שהם תאומים זהים. אז אחרי שהילדים הלכו לישון, נסעתי וקניתי בגדים תואמים", היא כתבה בפייסבוק.

מיילס התעקש שהוא וטאנר תאומים באמת.

"הגננת שלהם שלחה לי את התמונה הזו היום", כתבה בריטני, אמא של מיילס. "הלב שלי נמס. שני ילדים שנראים  שונה לחלוטין, אבל מיילס לא ראה את זה כך. נכון שהעולם יהיה מקום הרבה יותר טוב אם כולנו היינו רואים אותו כמו שבני 5 רואים?".

בריטני החליטה לפרסם את התמונה של הילדים בפייסבוק. באופן לא מפתיע, התמונה והפוסט מיד הפכו ויראלים. הפוסט כבר קיבל יותר מ 505,000 לייקים ושותף יותר מ 268,000 פעמים.

התברר גם שמיילס וטאנר גרים מרחק של כמה דקות בלבד אחד מהשני, מה שאומר שהם יוכלו לשחק ולהיות ביחד גם אחרי שהגן נסגר.

בריטני בהחלט צודקת, העולם היה מקום טוב יותר אם כולם היו רואים אותו כמו שמיילס וטאנר רואים. הם שני ילדים נפלאים עם עתיד נפלא לפניהם.

שתפו את הכתבה כדי לעשות מחווה לילדים המדהימים האלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *