זה מה שקורה לשומן הבטני שלכם כשאתם אוכלים בננות במשך 4 ימים

בזמן שדיאטות אחרות גורמות לכם להרגיש תשושים ומרוקני אנרגיה, דיאטת הבננה משביעה אתכם וגם נותנת לכם מנה מתוקה קטנה. והחלק הטוב ביותר הוא שאתם יכולים לאכול כמה בננות שאתם רוצים, מכיוון שלא צריך לאכול יותר מדי בננות בשביל להרגיש מלאים.

תועלות בריאותיות של בננה

בננה היא 74% מים, אבל הפרוקטוז והפחמימות שבה העניקו לה מוניטין של החוליה החלשה במשפחת הפירות. אך התועלות הבריאותיות שלה הן מדהימות.

הפחימות בבננה מהוות מקור אנרגיה מצוין. לדוגמא, אנשים רבים אוכלים בננה לפני שהם עושים ספורט (טניסאים אוכלים בננה באמצע משחקים), והיא מעניקה להם את האנרגיה שהם צריכים כדי להגיע לביצועים אופטימליים.

Shutterstock

התחלת דיאטת הבננה

התחילו בקניית כמה בננות הביתה. הן הדבר היחידי שתאכלו, יחד עם מים וחלב במהלך ארבעת הימים הקרובים. החלק הטוב ביותר הוא שאתם יכולים לאכול כמה בננות שאתם רוצים. עשו מהן שייק עם חלב. פרסו אותן ושימו בקערה, או אפילו הקפיאו והכינו חטיף קפוא. בזמן ארוחות, אכלו כ 3 בננות ואז אכלו שוב מתי שאתם רעבים. בהתחלה, אולי תרגישו קצת רעבים, אבל הגוף שלכם יתרגל מהר מאוד.

מה קורה לגוף במהלך דיאטת בננה

מכיוון שהגוף שלכם לא יקבל מזון אחר, אתם תנקו ותרוקנו את הגוף מרעלים במהלך כל ארבעת הימים. שתו הרבה מים כדי להגיע להשפעה מקסימלית. ואל תדאגו. מכיוון שבננות מכילות סרוטונין, הורמון האושר, ומצב הרוח שלכם במהלך ארבעת הימים יהיה מצוין, ואתם תאבד נוזלים ושומנים עודפים, במיוחד באזור המותניים.

Shutterstock

כששמעתי על הדיאטה הזו, הייתי סקפטי בהתחלה. אבל אחרי שירדתי כמעט 3 ק"ג תוך מספר ימים, הייתי חייב לשתף אותה. היא מושלמת עבור אנשים שרוצים לנקות את הגוף ולרדת במשקל מהר. שתפו אותה!

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *