זה מה שאורך אצבע הקמיצה שלכם חושפת על האישיות שלכם

זה אולי נשמע מצחיק, אבל מסתבר שאורך אצבע הקמיצה שלכם (אצבע הטבעת) בהשוואה לאצבעות האחרות מגלה פרטים על האישיות שלכם.

אורך הקמיצה שלכם קשורה לכמות הטסטוסטרון אליו נחשפתם בזמן שהייתם ברחם וזה משפיע על האישיות שלכם. אם הקמיצה שלכם ארוכה יותר, המשמעות היא שיש אישיות גברית גדולה יותר.

nd

אם היד שלכם נראים כמו ציור מספר 1:

אתם כנראה ה'צ'ארמרים' של המשפחה והחברים. אתם אולי נראים קצת יותר אגרסיביים, אבל זה רק בגלל שאתם אוהבים לקחת סיכונים. אנשים בעלי יד כזאת הם חיילים, מהנדסים ופותרי תשבצים טובים יותר.

אם היד שלכם נראית כמו ציור מספר 2:

אתם בעלי ביטחון עצמי גבוה על גבול הנרקסיסטי לעתים. אתם לא לוקחים יוזמה כשזה מגיע לדברים רומנטיים.

אם היד שלכם נראית כמו ציור מספר 3:

אתם שוחרי שלום אמיתיים. אתם לא אוהבים קונפליקטים ורוצים לשמח את כולם, ולספק להם לפחות משהו אחד שהם רוצים. אתם מאהבים נאמנים ותמיד אכפתיים ועדינים.

2 תגובות בנושא “זה מה שאורך אצבע הקמיצה שלכם חושפת על האישיות שלכם”

  1. חבל שאתם לא מתייעצים עם מאבחן כפות ידיים לפני הפרסום, יש בכתבה בלבול בין הזרת לקמיצה. ככה מוציאים שם רע לתחום שנמצא כבר ארבעים שנה במחקרים מדעיים, ואכן מה שכתוב די נכון אבל האיורים- רק מטעים.

    קמיצה גבוהה מאוד, כמעט באורך האמה (לבדיקה יש להחזיק את היד ישרה ואצבעות צמודות)= אדם שמחובר למקצוע שלו, ידע מגיל צעיר מה הוא רוצה לעשות בעתיד, לוקח סיכונים, אנרגיה גברית , הישגי מאוד, אוהבים לקרוא ספרים , תשבצים (מה שכתוב על מספר 1) אבל תתעלמו מהאיור.

    קמיצה נמוכה מאוד , שמסתיימת קצת מעל הקו העליון של האמה= אדם שלא מסיים תהליכים בהורות, לימודים, לא רוצה להתבגר, פיטר פן, בעל מראה נערי וקול צעיר. תמיד בספק לגבי ייעודו , בכל גיל.

    אורך הקמיצה מיד לאחר הלידה אולי קשור לכמות הטסטוסטרון שברחם אבל לאחר מספר שנים אורכה משתנה וקשור לחויות שהנער המתבגר עובר , ומושפע מהמצב הריגשי בבית! ביד הפסיבית בה לא כותבים- הקמיצה מספרת על הקשר עם האימא עד גיל 18 וביד הדומיננטית, בה כותבים- מגיל 18 ואילך , אילו דפוסים ריגשיים -זוגיים נחרטו אצלכם .

    הערה- הקמיצה קשורה לזהות מינית וריגשית וגם לזהות תפקודית מקצועית.
    הערה נוספת- כל מאמר על כירולוגיה הוא כללי ולקבלת אבחון מדויק יש לבחון את כל הפרמטרים בשתי הידיים וכמובן לא להסתמך על מה שמתואר פה באופן כללי.

    באבחון כירולוגי ניתן לזהות את כל הדפוסים הריגשיים, מיניים, ערכיים, והחברתיים שהפנמתם, כל החויות המעצבות שחוויתם מרגע ההתעברות (!) והשפעתם , כישרונות שרכשתם , כישרונות גנטיים מולדים, והכוונה למקצוע שמסנתז את כל הנתונים שלכם. זיהוי פלונטרים ולופים והתאמה זוגית.
    המלצתי לקבוע אבחון רק אצל כירולוג בעל הכשרה מוכחת ממכון ד"ר הולצמן.

    בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *