הקרם הטבעי הזה יעלים קמטים וכתמי גיל תוך 30 ימים בלבד!

קמטים וכתמי גיל יכולים להופיע בגלל לחץ, זיהום אוויר, אורח חיים לא בריא וכמובן זקנה. מיליוני נשים בכל העולם מנסים קרמים שונים על מנת להיפטר מהבעיה, אך ישנן תופעות לוואי שיכולים להופיע כאשר משתמשים במוצרים קנויים.

בכתבה הזו, אנו נראה לכם מתכון לקרם שיספק לכן תוצאות מדהימות. יש לו היכולת להחיות את הטקסטורה של הפנים שלכן, והוא יאפשר לעור הפנים שלכן לקרון. הוא עשוי מלימון ועלי פטרוזיליה. פטרוזיליה היא עשירה בויטמינים ומינרלים כמו אשלגן, ומנגן, אשר ילבינו וירעננו את העור שלכן. לימון מצד שני, הוא מועיל מאוד, וחברות רבות משתמשות בו כרכיב המרכזי במוצרי הקוסמטיקה שלהן.

הקרם הזה יעשה את הדברים הבאים:

  • יספק טיפול מצוין לאזורים עדינים מתחת לעור
  • יפחית קמטים
  • יפטר מאקנה ושחורים

רכיבים:

  • 200 מ"ל מים
  • 2 כפות עלי פטרוזיליה קצוצים
  • 1 כף מיץ לימון סחוט טרי

הכנה:

שיימו את המים בסיר, והוסיפו את עלי הפטרוזיליה ובשלו במשך 15 דקות. לאחר מכן, הורידו את הסיר מהאש והשאירו אותו להתקרר. לאחר מכן, סננו אותו והוסיפו את מיץ הלימון. העבירו את הנוזל לבקבוק זכוכית, ואחסנו במקרר במשך שבוע.

שימוש:

תצטרכו להשתמש בו פעמיים ביום, בבוקר ובערב, על מנת להקטין את הנקבוביות ולנקות את העור. הוא יעיל מאוד בהסרת כתמי גיל, והוא יחיה את העור שלכן. תוצאות ראשונות תראו אחרי 30 ימים. הטיפול הזה יעיל מאוד נגד עיגולים שחורים ואדמומיות מסביב לעיניים, אך אם תשתמשו בו למטרה זו – חשוב מאוד לא להוסיף את מיץ הלימון!

קחו כדור כותנה, טבלו אותו בנוזל, ומרחו מסביב לעיניים. השאירו במשך 5 דקות ואז שטפו עם מים פושרים. יש לחזור על הפעולה פעמיים ביום, בבוקר ובערב במשך 30 ימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *