הציורים הללו נותנים מבט מפחיד אל תוך המוח של הרוצחים הכי אכזריים בעולם

אתה לא צריך להיות אדם טוב כדי ליצור אמנות טובה. למען האמת, חלק מהאמנים הגדולים של ההיסטוריה לא היו הכי שפויים בעולם. כך שלפעמים הצד השלילי נעלם לנוכח הכישרון המדהים שלהם.

התמונות למטה הן לא תמונות שתראו בספרי אמנות, וגם לא במוזיאון הלובר, אבל זה לא ממש משנה – הסיפור מאחוריהם הוא המעניין, המפחיד והמצמרר. אלו הם ציורים של האנשים הכי אלימים ואכזריים שחיו בזמננו. והאמת, יש אספנים שישלמו לא מעט כדי להיות הבעלים של הציורים הללו.

ג'ון וויין גייסי

ki1
ג'ון וויין גייסי נהג להופיע בתור 'פוגו הליצן' באירועים של ילדים. אך הוא התפרסם בתור זה רצח 33 נערים, כשהוא קבר 26 מהם מתחת ביתו. הוא קיבל את הכינוי 'Killer Clown' ובשנת 1994 הוצא להורג. לפני כן הוא צייר מספר ציורי ליצנים. הוא גם מאוד אהב לצייר את שבעת הגמדים משלגיה.

היוברט מאלין

ki2
ציור הנוף הזה לא נראה כאילו הגיע ממוח של רוצח, אבל הוא כן. בתחילת שנות ה 70, מאלין שהיה בחור דתי רצח 13 אנשים כשהוא חשב שהוא מונע רעידות אדמה על ידי קורבנות. הוא אובחן כסכיזופרני ונמצא היום במאסר עולם.

הנרי לי לוקאס

ki3
אחרי שאימו התעללה בו בילדותו הוא הפך לרוצח סדרתי. הוא הרג כ 600 אנשים, כולל את אמא שלו. הוא עבד יחד עם הרוצח אוטיס טול. המספר המדויק של הקורבנות שלו לא ידוע בגלל הגירסאות הרבות שלו.

אוטיס טול

ki4
שותפו של הנרי לי לוקאס, היה גם מצית אש סדרתי ומקבל גירוי מיני כתוצאה מכך.

ג'ון אדוארד רובינסון

ki5
אחרי היסטוריה של נוכלות, רובינסון החל לרצוח נשים בשנת 1984. בתחילת שנות ה 90 הוא השתמש בצ'טים באינטרנט (אז דבר חדש), כדי לפתות נשים למה שהן חשבו שהייתה מערכת יחסים של סאדו מאזו. הוא רצח 8 נשים. והיום בכלא הוא יוצר את האיורים האלו בהם הוא מביע את חוסר הצדק והעוול שנעשה לו לדעתו.

צ'ארלס מנסון

ki6
צ'ארלס מנסון הוא אחד מהרוצחים הסדרתיים הידועים והמפורסמים ביותר, אבל הוא מעולם לא רצח מישהו פיזית. הוא גרם לקבוצה של היפים מטורפים לרצוח בשבילו 7 נשים. כולל את השחקנית שרון טייט.

וויין לו

ki7
בשנת 1992 וויין לו פתח באש באוניברסיטה במסצ'וסטס. הוא הרג סטונדנט אחד ופרופסור אחד ופצע 4 נוספים. הוא מרצה כיום מאסר עולם ללא אפשרות לחנינה.

ארתור שוקרוס

ki8
שוקרוס נעצר אחרי שרצח שני ילדים, ויצא לחופשי אחרי 14 שנה. זאת הייתה טעות איומה, מכיוון שלאחר שהשתחרר רצח עוד 12 אנשים בסוף שנות ה 80.

קית' האנטר ג'פרסון

ki9
ציורים שטניים כמו של לוקאס הם אולי מפחידים, אבל הברווז הזה הוא קריפי לחלוטין. הציור הזה צויר על ידי הרוצח קיבל את הכינוי 'Happy Face Killer' זאת בגלל החיוכים שהיה משאיר על פתקים שהיו מיועדים לשוטרים. עד שנתפס ג'פרסון חנק למוות 8 נשים. הוא טוען שהוא רצח 160 נשים.

צ'ארלס ברונסון

ki10
לא השחקן כמובן. ברונסון נחשב לאחד האסירים האלימים בבריטניה ורוב הפשעים שלו נעשו מאחורי הסורגים. הוא תקף ופצע סוהרים ואסירים אחרים. וגם החזיק מוה לאמנות בת ערובה במשך 44 שעות בגלל ביקורת על אחת היצירות שלו. הוא נידון ל 7 שנים בלבד, אבל בגלל מעשי האלימות שלו בכלא הוא 'זכה' במאסר עולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *