הסירופ הטבעי הזה עוצמתי פי 10 מאנטיביוטיקה – מחסל את כל הבקטריות והזיהומים מהאורגניזם שלכם

הסירופ הטבעי הזה כל כך עוצמתי, הוא מחסל כל חיידק ובקטריה. הוא בעל תכונות אנטי-ויראליות, ואנטי פטרייתיות, והוא ישפר את זרימת הדם לכל חלקי הגוף.

הסירופ הטבעי הזה טוב יותר מכל אנטיביוטיקה במקרה של אסתמה, שיעול טורדני, כאב גרון, ודלקות בדרכי הנשימה, ברונכיט וקושי נשימתי.

יותר מכך, המתכון הטבעי הזה מכיל 3 רכיבים שאת כולם כבר יש לכם במטבח.

רכיבים:
1/2 כוס דבש אורגני
1/4 כוס חומץ תפוחים
שיני שום
1/2 כוס מים

הכנה:

קודם כל קצצו או תמעכו את שיני השום. לאחר מכן ערבבו אותם יחד עם כל הרכיבים ואחסנו בצנצנת זכוכית. יש להשאיר את הצנצנת בחוץ כל הלילה על מנת שכל הרכיבים יספגו היטב. בוקר למחרת, סננו את הסירופ ואחסנו במקום חשוך וקריר.

שימוש:

אם אתם משתמשים בתרופה כדי לחזק את המערכת החיסונית, יש לצרוך באופן קבוע 5 טיפות של הסירופ על בסיס יומיומי. אם אתם צורכים כדי לטפל בבעיה בריאותית כלשהי, יש לצרוך כף אחת של הסירופ כל שעתיים עד שתרגישו שיפור.

תועלות בריאותיות
דבש אורגני מהווה מקור נפלא לויטמינים, מינרלים ואנזימים, והוא נלחם ברדיקלים חופשיים מכיוון שהוא נוגד חמצון. יותר מכל, הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות אשר מספקות האלה נפלאה במקרה של צינון, שיעול או כאב גרון.

חומץ תפוחים מכיל גם הוא תכונות אנטי בקטריאליות, הוא מחזק את המערכת החיסונית ונלחם נגד וירוסים ובקטריות. חומץ תפוחים הוא עשיר במינרלים, אנזימים וחיידקים טובים שמשפרים את הבריאות הכללית של הגוף.

שום הוא על גבול האנטיביוטיקיה. שלא כמו אנטיביוטיקה כימיקלית שמחסלת גם מיליוני חיידקים טובים שהגוף צריך, שום פועל רק על החיידקים המזיקים. לשום יש תכונות אנטי פטרייתיות, והוא מחסל כל אנטיגן, פטוגן או מחלה מזיקה.

יותר מכך, הוא מונע מוטציות בוירוסים. התכונות העוצמתיות הללו הן בגלל האליצין, מרכיב שנמצא בשום אשר מספק את התועלות הבריאותיות הנפלאות שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *