המדע אישר: אנחנו צריכים יותר זמן במיטה ופחות בבית הספר

אני לא יודע מה איתכם, אבל לצאת מהמיטה כל בוקר זה החלק שאני הכי שונא ביום. זה לא שאני רוצה לישון יותר, אבל להיפרד מהכרית הרכה, המזרן, והשמיכה זה הדבר הכי כואב שאני צריך לעשות בכל יום. לצערי אני כבר לא מצליח לישון אחרי השעה 8 בבוקר. לפעמים בימי שבת אני אתעורר, ואשכב במיטה עוד כמה שעות. רק לא לצאת ממנה. היא כל כך רכה.





אני גם לא חושב שהייתי שונא כל כך את בית הספר אם לא הייתי צריך להתעורר ב 7 בבוקר בשביל להגיע אליו. עוד חצי שעה או שעה של שינה בכל בוקר הייתה הופכת את חוויית בתי הספר להרבה יותר טובה; ועכשיו, הרבה שנים אחרי, המדע אישר שבית הספר מתחיל מוקדם מדי…ידעתי!!!

המחקר החדש מאשר שבית הספר אכן מתחיל מוקדם מדי בבוקר ומונע מילדים את השינה שהם צריכים.

האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים, שאחראים למחקר, גילו שהשעה הממוצעת שהלימודים מתחילים בארצות הברית היא 8:03 בבוקר (לא יכלו לעגל ל 8?) – אבל המשמעות היא שהילדים לא מקבלים את 8 וחצי שעות השינה המומלצות.





תמיד טענתי שאני צריך יותר מ 8 שעות שינה בלילה (וגם זה לא תמיד מספיק), וסוף סוף המדע אישר שצדקתי – תודה לך מדע, סוף סוף אתה לצידי.

בעקבות הממצאים האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים מנסה לגרום לבתי הספר להתחיל את יום הלימודים לא לפני השעה 8:30 בבוקר על מנת לאפשר לבני הנוער שמתוכנתים ביולוגית להישאר ערים מאוחר בלילה – לקבל את שעות השינה המומלצות.

מכיוון ש 83% מבתי הספר מתחילים את יום הלימודים לפני 8:30, התפתח דיון האם כדאי לאחר את יום הלימודים. הורים רבים שמו לב שלילדים שלהם לוקח הרבה זמן להתארגן בכל בוקר, והם תוהים האם זה ישפיע על יכולת הריכוז שלהם בשיעורים עצמם.

הרופא מ. ספוואן באדר, הנשיא לשעבר של האקדמיה האמריקנית להפרעות שינה דיבר עם USA Today:

"אין בזה היגיון. אתם מבקשים מילדים ללמוד מתמטיקה בזמן שהמוח שלהם אפילו לא התעורר".

אבל מסתבר שאנחנו לא צריכים להתרגש יותר מדי, מכיוון שבתי הספר טוענים שאם ימי הלימודים יחלו מאוחר יותר זה יהיה 'סיוט לוגיסטי'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *