היפטרו מיתושים בדרך טבעית על ידי שתילת 7 הצמחים האלה בגינה שלכם

אני כלל לא אומר שאני מוכן לחורף…אבל מתחיל להימאס לי מכל עקיצות היתושים ברגע שאני יוצא החוצה. כן, אני יודע שאני יכול לשים איזה דוחה יתושים או ספריי כלשהו, אבל הם מסריחים וממש לא בריאים.

למרבה המזל, יש צמחים נפלאים שעובדים בצורה מעולה ומנקים את האזור מהחרקים המציקים האלה. התועלת הטובה ביותר היא אומנם לרסק ולטחון את העלים של הצמחים הללו, אבל הטריק יעבוד גם אם יש לכם את הצמחים גדלים בחוץ.

1. בזיליקום

bs1

בזיליקום הוא אחד התבלינים האהובים על בני האדם, אבל יתושים וזבובים לא יכולים לסבול אותו. פשוט הניחו אותו במקום מואר מסביב לבית והשקו באופן קבוע. בנוסף, אתם יכולים לקטוף ממנו עלים בכל פעם שבא לכם איזו מנה איטלקית טובה.


2. קטניפ

bs2

זה יעשה את החתול שלכם שמח מאוד. מלבד למסטל את החתול, קטניפ עוזר להרחיק יתושים ויש לו עלים סוגלים ולבנים יפיפיים.

3. ציטרונלה

bs3

סביר להניח ששמעתם בעבר על ציטורנלה בתור דוחה יתושים בצורה של נר, ספריי, וכו'. כל המוצרים הללו משתמשים ביכולת של הצמח עצמו. שתלו אותו בגינה כדי להרחיק חרקים מציקים – אבל אל תמרחו את הצמח ישירות על היד. השמן שלו יכול לגרום לגירויים וגירודים.

4. מליסה

bs4

מליסה היא בת הדודה של הנענע ומרחיקה חרקים עם הריח שלה. היא גדלה מהר ומצמיחה זרעים בכל שנה. אבל שימו לב אליה, כדי שלא תתחיל להתפשט ותהפוך למטרד בפני עצמה.

5. קורנית לימונית

bs5

יתכן והבחנתם בטרנד: כל הצמחים האלה מריחים נפלא עבור בני אדם, אבל יתושים שונאים אותם. נחמד, לא? קורנית לימונית מריחה נפלא וגדלה באזורים יבשים ומוארים.


6. נענע

bs6

יתושים, כמו חרקים אחרים, מסתמכים על שבילי ריח כדי למצוא אוכל. הארומה הרעננה של נענע אהובה על אנשים בכל העולם, אבל היא משבשת את חוש הריח של היתושים.

7. לבנדר

bs7

רוב החרקים, מלבד מדבורים, שונאים את הריח של לבנדר. אתם יכולים לשתול קצת בגינה, או לתלות ענפי לבנדר יבשים באזור הבית. ריח הלבנדר מרגיע מאוד בני אדם, מה שמוסיף להקלה שלא תצטרכו לדאוג מעקיצות יתושים שוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *