היא משתמשת במגירות פלסטיק בצורה מפתיעה ביותר. זה כל כך חכם!

האם ראיתם פעם את מגירות הפלסטיק הגדולות הללו שאפשר לקנות בכמעט כל חנות למוצרים משרדיים? בזמן שרוב האנשים משתמשים בהם בתור מגירת גרביים נוספת, יש דרכים אלטרנטיביות רבות לשימוש במגירות הללו.

1. תחנת עטיפת מתנות

nn1

אם אתם אוהבים להעניק מתנות עטופות, אז תחנת העטיפה הזו היא מושלמת עבורכם. מגירות הפלסטיק הנוחות הללו מצוינות לאחסון סרטים, נייר עטיפה ועוד. לא תצטרכו לחפור עוד בארונות אחר חיפוש האקססוריז שאתם צריכים.


2. עמדת עבודה 'עשה זאת בעצמך'

nn2

מגירות אחסון יכולות להפוך כל משטח לעמדת עבודה עבור פריטי היצירה שלכם. בקרו באתר הזה לפרטים נוספים.

3. אחסון לגו

nn3

כל הורה יודע שהדבר הכי כואב בעולם זה לדרוך על חתיכות לגו. בעזרת המגירות תוכלו לאחסן בקלות וביעילות (ולפי צבע) את חתיכות הלגו המכאיבות.

4. אחסון כפכפים

nn4

הזיזו את אוסף הכפכפים שלכם מרצפת הארון! עם המגירות הללו תוכלו לאחסן את הכפכפים לפי עונות, צבע, וכל מה שתרצו.

5. בגדים לפי יום


אם אתם תמיד ממהרים לצאת מהבית והילדים עדיין לא לבושים, תכננו מראש בעזרת מגירת הבגדים לפי יום הזו. אם תקנו מגירות גדולות, יהיה מספיק מקום גם לנעליים, תרמילים וכו'.

6. ארגז צעצועים משודרג

nn5

חדר משחקים מסודר ונקי נשמע אולי כמו חלום, אבל יחידת האחסון הזו יכולה לעזור להפוך את החלום למציאות! המגירות הפשוטות הללו יעזרו לילדים לאסוף בקלות את הצעצועים אחרי שהם סיימו לשחק.


7. אחסון מזון לחיות המחמד

nn6

זה רעיון מצוין לכל מי שיש כלב או חתול בבית. תשכחו ממאבק עם שקי האוכל הענקיים. עכשיו המזון נגיש, ותוכלו להוציא אותו בקלות ובלי לשבור את הגב.

8. אחסון כבלים

nn7

בעולם ההייטק העכשיו, אתם צריכים להתמודד עם אינסוף כבלים. תעשו סדר בבלאגן אחת ולתמיד על ידי ארגון שלהם במגירות מיועדות – רק אל תשכחו לרשום על כל מגירה למה היא מיועדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *