הזוג הזה קיבל שירות גרוע בארוחת הערב. מה שהם השאירו בשולחן השאיר את המלצר בהלם

כולנו חווינו שירות גרוע במסעדה בשלב כזה או אחר של חיינו. זה בהחלט מובן להתעצבן כשאתם רעבים ומחכים שמישהו יגש לשולחן שלכם ויקח את ההזמנה. מה שהופך את זה לגרוע יותר זה לחכות לאוכל שמגיע בסופו של דבר קר או לא לקבל את מה שהזמנתם. לאכול בחוץ אמורה להיות חוויה נעימה שאנחנו מוכנים לשלם אקסטרה עבורה, אז קשה לא להתעצבן כשהשירות גרוע ואיטי.

ב 27 לספטמבר, 2014, מקנזי וסטיבן שולץ זכו לחוויית אכילה שהם תיארו אותה כ'גרועה למדי'. באותו ערב, הזוג החליט לאכול במסעדת הסושי קזוקו באיווה. מהרגע שהם נכנסו, הדברים לא עברו חלק. הם חיכו 20 דקות עד שהגיע מלצר. ומשם הדברים לא השתפרו. את המנות הראשונות הם קיבלו אחרי 40 דקות, ואת המנה העיקרית הם קיבלו אחרי יותר משעה. עם שירות כזה, אי אפשר להאשים אותם אם הם היו עוזבים הכל ויוצאים מהדלת, נכון? אז כאשר הגיע החשבון, הגיע הזמן להשאיר טיפ, הזוג הדהים את המלצר שלהם כשהשאירו טיפ של 100 דולר על חשבון של 66.65 דולר.

מקנזי צילמה את הקבלה ושיתפה אותה בפייסבוק כשהיא כותבת, "היה ברור שהבעיה הייתה שלא היו מספיק מלצרים, הבעיה לא הייתה המלצר. הוא רץ כמו מטורף ולא איבד את קור הרוח או שלוותו עם אף שולחן. בנקודה מסוימת היו לו 12 שולחנות ואת הבר. יותר ממה שכל אחד יכול היה להתמודד איתו".

כפי שמסתבר, גם מקנזי וגם סטיבן היו מלצרים. השניים נפגשו לפני יותר מ 8 שנים כאשר מילצרו יחד באותה המסעדה. הם ידעו מניסיון איך זה למלצר כשאין מספיק עובדים, ושלפעמים שירות רע הוא לא באשמת המלצר. "כשישבתי שם וראיתי אותו רץ ממקום למקום ומתנצל על העיכוב, אמרתי לסטיבן…ואוו, אנחנו היינו כך בעבר. ממלצרים שולחנות. אני לא מתגעגעת לזה ומעולם לא אהבתי את העבודה", אמרה מקנזי.

nz1



מקנזי כתבה בפוסט בפייסבוק:

"אז הנה מה שקרה. השירות שקיבלנו הערב היה גרוע. 20 דקות לקבל מים, 40 דקות למנה הראשונה ויותר משעה למנה העיקרית. אנשים סביבנו החלו לצחוק על המסעדה ולדבר על כמה השירות היה גרוע. כן, הוא באמת היה גרוע. אבל היה ברור שהבעיה הייתה שלא היו מספיק מלצרים, ולא המלצר עצמו. הוא רץ כמו משוגע ולא איבד את קור הרוח ואת השלווה עם אף שולחן. בשלב מסוים ספרנו שהיו לו 12 שולחנות ואת הבר. יותר ממה שכל אחד יכול להתמודד איתו! כשישבתי שם וראיתי אותו רץ ממקום למקום ומתנצל על ההמתנה, אמרתי לסטיבן…ואוו, אנחנו היינו ככה. ממלצרים שולחנות. אני לא מתגעגעת לזה בכלל ומעולם לא אהבתי את העבודה. עשיתי אותה בשביל הטיפים. סטיבן ואני הסכמנו שזאת תהיה הרגשה טובה לעשות את הלילה של המלצר הזה כאשר הוא בטח יקבל טיפים מינימליים או שלא יקבל טיפים בכלל בגלל השירות האיטי. יצאנו מהדלת לפני שהוא ראה את זה, ואני מפרסמת את זה לא בשביל לקבל טפיחה על השכם. אני משתפת את זה כתזכורת ידידותית לחשוב על הסיטואציה בשלמותה, לפני ששופטים. ותמיד תמיד תמיד לזכור מאיפה באתם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *