הבחור הזה עשה בדיקת הריון כבדיחה. לא היה לו מושג שהיא תציל לו את החיים

בדיקות הריון הן חשובות מאוד עבור נשים. הן כלי יעיל שיכול לגלות במהירות אם אישה בהריון או לא. אבל האם תהיתם פעם מה יקרה אם גבר יעשה בדיקת הריון? ובכן, אתם אולי תצחקו, אבל עבור גבר אחד מארצות הברית, זה לא היה מצחיק בכלל.

הוא לקח מקל בדיקה סגור מחברה שלו והחליט, לשם השעשוע, לעשות בדיקה. הוא היה בשוק טוטאלי כאשר הבדיקה הראתה תוצאה חיובית!

תעלומה אמיתית

בהתחלה הוא חשב שהוא קורא את התוצאות לא נכון. אף אחד בחיים לא שמע על אדם שנכנס להריון. הוא החליט לשאול אנשים באתר Reddit מה הם חושבים על זה, אז הוא פרסם את הסיפור שלו וחיכה לתגובות.

אנשים רבים הגיבו בצורה לא רצינית, כשהם צוחקים עליו שהוא לא גבר וכדומה. אבל אדם אחד הגיב בצורה רצינית הרבה יותר.

התגובה שהצילה לו את החיים

הסיפור הפך ויראלי במהרה. אנשים הציפו את לוח הדיונים בו הגבר שאל את השאלה ומהר מאוד התקבלו יותר מ 1300 תגובות.

אבל תגובה אחת בלטה מעל כולן, ובה האדם שהגיב כתב שישנה סיבה נוספת למדוע הבדיקה יצאה חיובית: הוא כתב, 'יתכן שזה סימן לסרטן האשכים'.

הוא לקח את זה ברצינות

זה כבר לא היה מצחיק, והגבר הבין שהוא צריך לעשות משהו בנידון, למרות שהסיפור נהיה פופולרי יותר ויותר. הוא ידע שהוא צריך להפסיק לצחוק ולקרוא היטב את התגובה שצדה את עיניו. האיש שכתב את התגובה אמר שכדאי שהוא ילך לראות רופא באופן מיידי ולהסביר לו מה קרה, כולל לספר לנו שהוא השתמש בבדיקת הריון של חברה שלו. הוא התחיל להילחץ, אבל הוא גם רצה תשובה, אז באותו הרגע הוא קבע תור אצל הרופא.

התעלומה נפתרה



הוא חיכה לתוצאות הבדיקה, והם קראו לו לחזור למשרד. זה לא מה שהוא רצה לשמוע – הם מצאו גוש סרטני באשך הימני שלו. ובכל זאת, הוא הרגיש הקלה לדעת את התשובה. נאמר לו שהכימיקל hCG הוא סימן אפשרי לסרטן האשכים, אך הימצאותו של הכימיקל הוא גם סימן להריון אצל נשים. אצל נשים הוא משפיע על השחלות, אבל המקום היחידי בו הוא נמצא אצל גברים זה באשכים.

מסתכל קדימה

רק תגובה אחת שלא צחקה עליו הצילה את חייו. סרטן האשכים הוא אחד מסוגי הסרטן היחידים שניתן לטפל בהם אפילו בשלבים מתקדמים של המחלה.

למזלו הוא גילה את הסרטן בשלב מוקדם, מה שהעלה באופן משמעותי את סיכויי ההחלמה. הוא אושפז, עבר ניתוח, והגידול הוסר בהצלחה, אך לצערו לא יוכל ללדת ילדים.

צפו בדיווח החדשות על המקרה:

שתפו את המידע החשוב הזה עם החברים והמשפחה שלכם! מי יודע, אולי עוד תצילו חיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *