האם ראיתם נשים עונדות את העיגול השחור הזה? זאת המשמעות שלו

אלימות נגד נשים היא בעיה כללת עולמית שמשפיעה על כולנו. זאת מציאות טרגית שאיפשהו כרגע, אישה מרגישה לא בטוחה ויתכן שהיא נמצאת תחת תקיפה. למרבה הצער, הנושא לא יפתר עד שאנחנו הגברים ניקח אחריות על ההתנהגות שלנו, והתפקיד שאנו לוקחים בכך שאנחנו גורמים לנשים להרגיש לא בטוחות. בעולם מושלם, הסכנה לא הייתה קיימת כי גברים היו יודעים איך להתנהג בסביבת נשים, אך בינתיים אנחנו צריכים לעשות כמיטב יכולתנו ולנסות למנוע את התקיפה הבאה.

הדבר המפחיד ביותר הוא שרוב הנשים מותקפות על ידי מישהו שהן מכירות. העובדה שהן מכירות את התוקף משאירה אותן חשופות ופגיעות יותר. רוב התקיפות מתבצעות גם כאשר אין לנשים אפשרות להזעיק עזרה – חניונים מבודדים, סמטאות, ומקומות חשוכים נוספים. הם יכולים לתקוף את הקורבן שלהם ולהעלם במהרה.

המחשבה שתוקפים מישהי שאתם מכירים היא מחרידה, אבל למרבה המזל, יש אנשים כמו יסמין מוסטפה ואנתוני גולד. החברה שלהם – ROAR, המציאה את מכשיר 'האתנה', הקרוי על שמה של האלה היוונית של חכמה, צדק, כוח ואומץ. המכשיר נראה כמו אקססורי מגניב שאפשר לחבר לתיק, או אפילו לענוד אותו כמו שרשרת. לחיצה על הכפתור במשך 3 שניות שולחת התראה למשפחה וחברים שאתן בוחרות, ומספקת את המיקום ואת האופציה להתקשר למשטרה עם קליק אחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *