תגובות לפוסט: דרור קשטן – עד מתי? https://www.israsport.co.il/%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%a8-%d7%a7%d7%a9%d7%98%d7%9f-%d7%a2%d7%93-%d7%9e%d7%aa%d7%99/ כל מה שמעניין ברשת Mon, 23 Apr 2012 13:50:15 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.3.8 מאת: יוסי אבוקסיס https://www.israsport.co.il/%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%a8-%d7%a7%d7%a9%d7%98%d7%9f-%d7%a2%d7%93-%d7%9e%d7%aa%d7%99/comment-page-1/#comment-437 Sun, 18 Sep 2011 10:01:38 +0000 https://www.israsport.co.il/?p=2397#comment-437 זאת אשמתי…לא הייתי צריך לפוצץ משא ומתן על 20 אלף דולר…

]]>
מאת: אבי https://www.israsport.co.il/%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%a8-%d7%a7%d7%a9%d7%98%d7%9f-%d7%a2%d7%93-%d7%9e%d7%aa%d7%99/comment-page-1/#comment-436 Sat, 17 Sep 2011 17:37:19 +0000 https://www.israsport.co.il/?p=2397#comment-436 אחלה טור , רק דבר אחד קטן
בארץ אין סבלנות לכלום גם שנה שעברה קשטן התחיל צולע עם בני יהודה וסיים מצוין
אם יתנו לו קצת זמן , אולי גם הפועל תראה טוב

]]>