בחרו אבן וגלו מה היא אומרת על האישיות שלכם

קחו רגע והתסכלו על ששת האבנים כאן למטה. בלי לחשוב יותר מדיף בחרו את האבן האהובה עליכם. זאת המשמעות של הבחירה שלכם:

אבן #1

האבן הראשונה היא אופלית. אתם רוצים רק חופש מהחיים הלחוצים של הציביליזציה. אתם מרגישים את הצורך להתנתק מהכל ולמצוא שקט במקום בו המחשבות הפנימיות והחושים שלכם הם השולטים.

אבן #2

האבן השנייה היא מלכיט. היא חופשת ששינויים גדולים בחיים נמצאים עבורכם באופק. שינויים רבים יהיו רוחניים בטבע. יתכן ותחוו שינויים בחיי האהבה. זה זמן טוב לחשוב על ההחלטות שאתם לוקחים בתכנית הגדולה של החיים.

אבן #3

האבן השלישית היא אבן השמש. אם נמשכתם אליה, זה אומר לנו שאתם אנשים אופטימיים מאוד. העתיד שלכם ורוד. תוודאו שאתם מבלים וסופגים את החום המרפא של השמש בזמן שאתם מתקדמים בחיים. אל תאבדו את המיקום השמשי שלכם.

אבן #4

האבן הרביעית היא אבן אובסידיאן מהגוני. אם נמשכתם לאבן הזאת, תת המודע שלכם מנסה לומר לכם שהגיע הזמן להיפטר מהרגלים ישנים וליצור לעצמכם חיים חדשים. זכרו כמה ברי מזל אתם וכמה אסירי תודה אתם על הכל ואל תתקנו לקנאה לחלחל לראש שלכם.

אבן #5

האבן החמישית נקראת היולייט. אם האבן הזאת משכה אתכם, שמרו על ראש פתוח בכל הנוגע למסרים 'מהצד השני'. המסרים הללו יכולים להגיע מיצורים מיקום אחר או מקרובים שנפטרו. שמרו על יומן חלומות ותהיו מודעים לחזיונות או סינכרוניות.

אבן #6

האבן האחרונה היא ג'ספר דלמטי. האבן הזאת מצביעה על כך שאתם אנשים כיפים ואוהבים וצריכים להמשיך להיות 'חיים'. חפשו הרפתקאות חדשות וחברים חדשים. לעשות כיף ינצח עבורכם את היום.

שתפו את הכתבה עם החברים והמשפחה שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות ממבחן האישיות החמוד הזה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *