אפילו רופאים בהלם מהתרופה הזאת: היא מונעת התקפי לב, מורידה את הכולסטרול, ומחזקת את המערכת החיסונית

מדענים, רופאים ומומחי רפואה אחרים טוענים שצריכה קבועה של דבש בשילוב עם קינמון היא תרופה עוצמתית שיכולה לעזור ולהילחם במספר מחלות.

לפני יותר מ 4000 שנה השתמשו בדבש כתרופה טבעית נגד כמעט כל המחלות הקיימות. מצרים השתמשו בדבש כדי לטפל בפצעים. היוונים בזה בזה בשביל אריכות ימים והאינדיאנים השתמשו בזה כדי לשמר את האיזון הכללי בגוף. הרפואה המודרנית הוכיחה שהאמונות והשימושים הללו הם נכונים ויעילים.

כולם ידעו על ההשפעות הבריאותיות של קינמון, בדיוק כפי שהם הכירו את ההשפעות הנפלאות של דבש. קינמון נחשב למתנה נפלאה עבור מלכים בגלל היכולות הטיפוליות הנפלאות שיש לו.

הנה כמה שילובים של שני המרכיבים רבי העוצמה הללו שניתן להשתמש בטיפולים למחלות מסוימות,לרבות מחלות כרוניות כמו דלקת פרקים.

השילוב מוריד את רמת הכולסטרול הרע

שימו שתי כפיות דבש ושלוש כפיות קינמון בכוס גדולה. צריכה רגילה של התערובת הזאת תנמיך את רמת הכולסטול ב 10% תוך שעתיים.

תרופה נגד מחלות לב וכלי דם

בבוקר, במקום ריבה, מרחו דבש עם קינמון על פרוסת לחם. אם תאכלו את זה באופן קבוע, זה יעזור לכם להפחית את רמ הכולסטרול הרע בדם, וינמיך את הסיכון להתקף לב.



נגד דלקת פרקים

קחו כוס מים רותחים, שימו שתי כפיות דבש וכפית קינמון. שתו את המשקה בבוקר ובערב. עם צריכה קבועה, המשקה יעזור בטיפול בדלקת הפרקים.

נגד דלקת בכיס המרה

כדי להיפטר מדלקות שונות בכיס המרה אתם צריכים לצרוך תערובת של כוס מים רותחים עם שתי כפיות קינמון וכפית דבש.

נגד צינון

אם אתם סובלים מצינון שתו תערובת המורכבת מכפית דבש בשילוב עם רבע כפית קינמון. תצרכו את התערובת באופן קבוע ושיעולים כרוניים, צינון ודלקות בסינוסים יהפכו לנחלת העבר.

מחזק את המערכת החיסונית

מומלץ לצרוך את המרכיבים הללו על בסיס יומיומי. הם יגנו על הגוף שלהם מפני חיידקים ו-וירוסים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *