אנשים חכמים יותר נשארים ערים מאוחר יותר, עושים יותר סמים, ועושים יותר ס(ק)ס

כשמדברים על ס(ק)ס, סמים ולילות מאוחרים, אני בדר"כ מדבר על סופי השבוע שלי (פעם), אבל הפעם אנחנו מדברים על מדע. לאחרונה התבשרנו שאנשים שנשארים ער מאוחר יותר הם יותר אינטליגנטיים מאחרים, ועכשיו יש לנו מושג טוב יותר מה האנשים החכמים האלה עושים כל הלילה.

מחקרים שונים פירסמו תוצאות שאומרות שאם אתם נשארים ערים מאוחר, מעשנים הרבה מריחואנה ועושים הרבה ס(ק)ס, אתם למעשה גאונים (שנים שאני אומר את זה ואף אחד לא מאמין לי).

gn1

שמעתם על אוקספורד וקיימברידג', נכון? איפה שהאנשים הכי חכמים בעולם לומדים לפני שהם הולכים להשתלט על התחום שמעניין אותם. ובכן, חוקרים אנגלים גילו שסטודנטים שלומדים באוניברסיטאות היוקרתיות האלה מבלים יותר זמן בעשיית ס(ק)ס, להתמסטל, וללכת לישון מאוחר יותר מאשר חבריהם מאוניברסיטאות אחרות, ואולי זה הסוד. 

המחקר, שנתמך על ידי Lovehoney.co.uk הראה שסטודנטים מאוקספורד וקיימברידג' הוציאו יותר מ 30,000$ על צעצועים שיהפכו את החיים שלהם מתחת לסדינים למרתקים יותר. אלא אם הם היו סוג של ניסוי מדעי? אם כן, הייתי רוצה לראות את התוצאות והמתודולוגיה.

"כנראה שלקורלציה יש קשר בין ראש-פתוח שמגיע עם אינטליגנטיות", אמרה אנליסה רוז בת ה 23, עובדת בחנות ס(ק)ס בוויליאמסבורג, ברוקלין. 

"אני חושבת שהיכולת לעסוק בחיי ס(ק)ס פתוחים מגיעה עם היכולות לבחינה עצמית וחשיבה לוגית, ואלה דורשים רמה מסוימת של אינטליגנטיות. אם אנחנו מדברים על חיי ס(ק)ס פתוחים שמגיעים ממקום רגשי ובריא, המוסר המיני מומצא בכל מקרה, ואנשים אינטליגנטיים יכולים להצדיק אותם", היא אמרה.

fn1

כשהם לא עסוקים מדי בס(ק)ס, אנשים חכמים נוטים לעשות גם סמים. אני כמובן לא בא לקדם את זה, אבל הסטטיסטיקה אומרת שאנשים חכמים נוטים לעשן יותר מריחואנה ולעשות שורה או שתיים. בנימה חיובית, מחקרים שונים מראים שהם מעדיפים את שני הסמים האלה מאשר הרואין מכיוון שהם נוטים לבחור 'בסם האצילי', אחד שירחיב את האופקים. 

rnr

בקצרה, מרד נגד קונסרבטיביות נחשב ליותר ס(ק)סי ויותר כיף להיות בחברת אנשים כאלה (כאילו שלא ידענו), יחד עם זאת אנשים כאלה נחשבים ליותר חכמים ומועדים להצלחה. 

אז פשוט תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם ערים ב 3 בבוקר עם קערת קורנפלקס ואדם לא ידוע עירום לידכם במיטה.

8 תגובות בנושא “אנשים חכמים יותר נשארים ערים מאוחר יותר, עושים יותר סמים, ועושים יותר ס(ק)ס”

  1. חכמים?! הם פשוט עשירים!
    אין שום קשר ללמידה או אוניברסיטה נחשבת וחכמה. תראו לי מהנדסים ומדענים שכל היום עושים סקס ומעשנים סמים!
    מה שבטוח הסקר הזה רחוק מלהיות חכם.

  2. זה בולשיט מהירח… אני כבר רואה איך סטיבן הוקינג לפני שחלה היה חיית מסיבות ומלך הזיונים של האוני'…

  3. מדענים שעשו סמים… בוא נראה… אלברט הופמן?! אלכסנד שולגין?!
    הצוות מדענים שגילה את רצף הד.נ.א. לראשונה היו כולם על ל.ס.ד. בזמן התגלית.
    מוזיקאים גאונים- ג'ימי הנדריקס בוב דילן אריק איינשטיין זוהר אלביס ובעצם 90% מכל הגדולים.
    סטיב ג'ובס מייסד APPLE היה חסיד לא קטן של ל.ס.ד.

    וגם גאונים מרושעים כמו אדולף היטלר היו עושים סמים אבל הוא באמת היה נרקומן…
    קיצר יוני כפרה… גדלת בבועה…

  4. לא תקף לישראל בכלל -פה כולם נרקומנים של קונצנזוס

  5. בתור סטודנט להנדסה באוניברסיטה מוכרת בארץ אני חייב להגיד שכולם סביבי (סטודנטים להנדסה רפואה פיסיקה וכדומה) עושים סמים…. ומלא….. קנאביס, ל.ס.ד MDMA קטמין ועוד ועוד…….. ובואו נגיד שכמעט אין יום שאני מגיע לאוניברסיטה ואני לא נתקל במקרה במישהי שהיה לי איתה קטע בעבר….. (אחרי 4 שנים באוניברסיטה…..) אז כנראה שיש משהו נכון בכתבה

  6. בתור סטודנט להנדסה באוניברסיטה מוכרת בארץ אני חייב להגיד שכולם סביבי (סטודנטים להנדסה רפואה פיסיקה מדענים בעלי תואר דוקטור וכדומה) עושים סמים…. ומלא….. קנאביס, ל.ס.ד MDMA קטמין ועוד ועוד…….. ובואו נגיד שכמעט אין יום שאני מגיע לאוניברסיטה ואני לא נתקל במקרה במישהי שהיה לי איתה קטע בעבר….. (אחרי 4 שנים באוניברסיטה…..) אז כנראה שיש משהו נכון בכתבה

  7. המחקר הזה דיבר על מתאם – דהיינו קורלציה – ולא על קשר סיבתי. מאד יכול להיות שהסטודנטים באונברסטאות האלה הם בעלי יותר אמצעים, כי האוניברסיטאות האלה יקרות מאד, וגדלו כעשירים משועממים ולכן הם משתמשים בסמים ועושים מלא סקס – ככה הם גדלו- במשפחות מאד עשירות ומתירניות. ויכול להיות שיש משתנה מתווך בין אינטלגנציה לעשית סמים וסקס (למשל : כאלה שיותר אינטילגנטים משתעממים בשעור אז הם מחפשים למלא את זמנם…וזהו הפיתוי הנפוץ בסביבה. תכלס לא בטוח שבכל סביבה יהיו כאלה פתויים – למשל ביפן או במקומות אחרים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *