אנשים בולעים כדורי קקי אנושי על מנת לרדת במשקל

זה לא סוד שיש בעיית השמנה בעולם המערבי. אך כאשר תמונות גוף מקבלות יותר ויותר ביקורות ברשתות החברתיות (בואו לא נשכח את העובדה שמשקל עודף הוא רע לבריאות), נראה שיש אינספור דרכים ביזאריות והזויות שאנשים מוכנים לנסות כדי להוריד משקל.

בגלל שלאכול סלט ולצאת לריצה זה כבר יותר מדי קשה.

במקום, אנשים פונים לכל מיני כדורי דיאטה בתקווה שהם יהיו הפתרון עבורם. אבל  האם הייתם מוכנים לאכול קקי של מישהו אחר כדי להוריד משקל?

לא, ברצינות…

po1



מדענים בבית חולים במסצ'וסטס לא פיתחו רק כדורי קקי קפוא, אלא הם מתחילים גם לבדוק אותם על 20 בני אדם הסובלים מעודף משקל, אחרי שהכדורים הראו תוצאות מבטיחות בניסויים על בעלי חיים. וכן, זה בדיוק כמו שזה נשמע – אתם תצטרכו לעכל קקי קפוא ויבש של אדם אחר בצורה של קפסולה.

זה אולי נשמע מופרך והזוי לחלוטין, אבל מדעים גילו הבדל משמעותי במיקרוביום במעיים של אדם שמן ואדם רזה. הם גילו שלאנשים רזים יש אוכלוסיית חיידקים יותר מגוונת בבטן שלהם, ולכן, המדענים סבורים שאם הם 'יציגו' את המיקרוביום הללו לאדם שמן, התוצאה תהיה הפחתה של משקל.

po2

זה מגיע אחרי מחקר דומה שנערך על תאומות, כשאחת הייתה רזה והשנייה שמנה. כאשר חיידקי הבטן מהתאומה הרזה הושתלו בעכבר מעבדה, העכבר נשאר רזה. אך כאשר הושתלו בעכבר חיידקי הבטן מהתאומה השמנה, המכרסם החל להעלות משקל.

po3

אך יש עוד זמן עד שהכדורים הללו יגיעו לבית המרקחת הקרוב לביתכם. כדורי הקקי עדיין נמצאים בשלב מוקדם של המחקר – אך ראש צוות המחקר משוכנע ובטוח שאם הם יראו תוצאות חיוביות בניסוי על בני האדם, אז יש סיכוי טוב שאנחנו מתסכלים על העתיד של הירידה במשקל.

לא יהיו יותר ניתוחים פולשניים, שאיבות שומן, או קיצורי קיבה – כל מה שנצטרך זה לאכול קקי של אדם אחר. פשוט מאוד, לא?

po4



אתר Geek מדווח איך נוצר הרעיון הזה כאשר מדענים הבחינו ש"יתכן ויש קשר בין החיידקים שנמצאים בבטן שלנו לתפקיד שהם משחקים על הורדה והעלאת משקל".

הם ממשיכים:

"הם מצאו שחיידקים שמנים לא יכולים לחיות במקום בו נמצאים חיידקים רזים, אבל לחיידקים רזים אין שום בעיה להתיישב במושבה של חיידקים שמנים."

po5

אתם אולי חושבים שזה רעיון קיצוני ואין סיכוי שיצא לפועל, אבל שוב, אנשים מוכנים לעבור ניתוחים מסוכנים ופולשניים כדי להיות רזים יותר. אז אנחנו בטוחים ומאמינים שלא משנה עד כמה הרעיון הזה ביזארי (ואולי אף מגעיל), אם הוא עובד – אנשים שרוצים לרדת במשקל ישמחו לנסות אותו.

דבר אחד בטוח, זאת תהיה גלולה מרה לבלוע.

3 תגובות בנושא “אנשים בולעים כדורי קקי אנושי על מנת לרדת במשקל”

  1. יש סימביוזה גדולה בין מסת החיידקים בגוף (שנימצאת בעיקר במערכת העיכול) לבין האדם עצמו. החיידקים משפיעים על רעב והישתוקקות למתוק ועד למצב הרוח של האדם.

    ניתן לקבל השתלת צואה בצורה יותר ידידותית שנעשית על ידי הזרעת חיידקים דרך פי הטבעת. בארץ יש בנק צואה אשר מבצע תהליך כזה בצורה ניסיונית בינתיים.

    השתלת חיידקים יכולה להשפיע גם על אנשים שנימצאים על הספקטרום האוטיסטי וניפגעו מחיסונים. זה טיפול חדשני יחסית ומבטיח. מדובר בטיפול רפואי קל. למעשה זאת ההשתלה הכי קלה שיש.

    אני אשמח להיות אחד מהנסיינים הראשונים בארץ.

  2. למה לא לגדל את החיידקים הרזים ולמלא אותם בקפסולה עם איזושהי אבקה … למה צריך לבלוע צואה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *