אמא אישרה בקשת חברות של אדם זר בפייסבוק. ההשלכות של המעשה שלה יזעזעו אתכם עד עמקי נשמתכם

הנה מסר חדש בנוגע לסכנות של פייסבוק. הסיפור הזה הפך ויראלי ובגלל סיבה טוב מאוד. כל הורה צריך להכיר את זה!

מה קורה כשמישהו שולח לכם בקשת חברות בפייסבוק? הרבה פעמים זה מאנשים שאתם לא מכירים. יתכן ותחשבו שזה חבר של חבר, ותאשרו את הבקשה.

fb1

עכשיו זה יומה הראשון של בתכם בבית הספר! היא נראית כל כך חמודה! ואתם חייבים לצלם אותה אותה עם הטלפון שלכם, נכון? וכמובן שאתם חייבים להעלות את התמונה לפייסבוק, נכון? אתם יודעים שתקבלו הרבה מאוד לייקים ותגובות על התמונה וזה יגרום לכם להרגיש טוב, נכון?

ואפילו יש אפשרות לעשות 'צ'ק אין' בפייסבוק, אתם יכולים לעשות 'צק אין' ולהראות לכולם איזה עבודה טובה את עושה בתור אמא, ושאת מורידה את הילדה שלך ליומה הראשון בבית הספר.



וכמובן שאת צריכה להוסיף כותרת לתמונה, אז את כותבת:

"ואוו, הזמן ממש עף כשאת אמא. הילדה הקטנה שלי הולכת לראשונה לבית הספר. יש לי דמעות בעיניים, אבל היא כל כך חמודה!".

עכשיו אתם זוכרים את האדם ההוא שאישרתם בפייסבוק? הבחור הנחמד שחשבתם שהוא חבר של חבר. ובכן, הבחור הזה קיבל את העדכונים שפרסמת בפייסבוק. הוא מוריד את התמונה של הבת שלך, ושולח אותה ליותר מ 60 גברים מבוגרים בכל רחבי העולם, הוא גם מוסיף כותרת לתמונה. אך הכותרת שלו שונה משלך. הוא כותב משהו כזה:

"אמריקנית, בת 5. בלונדינית, עיניים ירוקות".

fb2

ובכן, לא רק שהעלית את התמונה של הבת שלך לאינטרנט, וכל סוטה יכול להוריד אותה, אלא גם שיתפת אותה עם פדופיל ו 60 החברים שלו, ובזכות הצורך שלך לעשות 'צק אין' יש לו עכשיו את המיקום המדויק של בית הספר ויודע בדיוק באיזה זמן את מורידה את הבת שלך בגלל שעת הפרסום.



עכשיו מגיע סיום יום הלימודים ואת לא יכולה לחכות לאסוף את הבת המתוקה שלך ולקחת אותה הביתה. אולי יש זמן לתמונה נוספת ועדכון חדש בפייסבוק! אבל יש בעיה אחת. הבת שלך לא נמצאת!

היא נחטפה על ידי פדופיל חלאה בן 50, ומי יודע איפה הם נמצאים עכשיו. את בהלם, צמרמורת בכל הגוף, את לא יודעת מה לעשות, והכל בגלל סטטוס אחד קטן בפייסבוק.

תפסיקו להוסיף אנשים זרים בפייסבוק, תזהירו את הילדים שלכם שלא יעשו זאת! תפסיקו לפרסם את כל החיים האישיים שלכם בפייסבוק. כמה לייקים ותגובות לא שוות את זה! והכי חשוב – תפסיקו לפרסם תמונות של הילדים שלכם, במיוחד בתור תמונות פרופיל!

fb3

בבקשה שתפו את המסר החשוב הזה כדי לעורר מודעות לנושא. זה קורה כל הזמן ובכל מקום. ולכם יש את הכוח למנוע זאת.

One thought on “אמא אישרה בקשת חברות של אדם זר בפייסבוק. ההשלכות של המעשה שלה יזעזעו אתכם עד עמקי נשמתכם”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *