אישתו התעוורה ונכנסה לדיכאון עמוק. מה שבעלה עשה עבורה הפך אותו לגיבור עולמי!

בעיירה שינטומי, יפן, יש אזור תיירותי מקסים שפורח בכל אביב עם מרבד של פרחי shibazakura. מה שהופך את זה למיוחד באמת זאת העובדה שזה שטח פרטי, והסיבה שמגיעים למקום מדי יום כ 7000 איש בחודשים מרץ-אפריל היא לא רק בגלל הפרחים – אלא בגלל הסיפור המרגש שגרם לגינה המדהימה הזאת לפרוח.

pr1

האדמה הייתה בעבר משק חלב, ביתם של זוג צעיר מר וגברת קורוקי, לאחר שהם התחתנו ב 1956. הזוג הצעיר קם מוקדם בכל בוקר וטיפל בעדר של 60 פרות בזמן שגידלו שני ילדים משלהם. זאת הייתה עבודה מספקת, ויום אחד, כשהם יהיו בפנסיה הם קיוו שהם יוכלו לעשות מסע סביב יפן.

pr2



אחרי 30 שנות נישואים, לגברת קורוקי החלו בעיות עיניים, והסתבר שזה היה סיבוך של סוכרת, ותוך שבוע היא נהייתה עיוורת לחלוטין.

גברת קורוקי הייתה הרוסה לנוכח העובדה שהיא לא תוכל לצאת למסע שהיא ובעלה תמיד חלמו עליו.

כתוצאה מכך היא סגרה עצמה בפני העולם והחלה לחיות חיי בדידות בתוך הבית. הבעל לא יכל לראות את אישתו סובלת כך, והוא חשב שאם יהיה להם מבקר אחד או שניים מדי יום, זה יעודד אותה לצאת מהדיכאון שהיא נמצאת בו.

pr3

יום אחד, מר קורוקי הבחין בפרח shibazakura בגינה, ועלה בדעתו שאפשר ליהנות ולחוות את הפרח לא רק מהמראה שלו אלא גם המריח. אם הוא יצור גינה מלאה בפרחים, הוא חשב, אישתו תוכל ליהנות מהיופי שלהם, ואולי אנשים יבואו לבקר, מה שיגרום לה לחייך שוב.

pr4

מר קורוקי שתל במשך שנתיים את ים הפרחים הורודים

pr5

עכשיו, לאחר עשור, אחרי שהפרח הראשון נשתל, המוני מבקרים מגיעים למקום, בתקווה לראות את ולפגוש את מר וגברת קורוקי

pr6 pr7 pr8



pr9

ואם תראו את גברת קורוקי היום, אתם תראו שבעלה גרם לחיוך גדול על הפנים שלה. הכל בזכות הפרחים והמבקרים.

pr10

צפו בסרטון למטה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *