אישה אוסטרלית ששוקלת 272 ק"ג ילדה תינוק מפלצתי

לידה של ילד יכולה להיות מפחידה. בתור גבר, קשה לדמיין כמה כואב לאישה לייצר בן אדם נוסף בתוך הגוף שלה. זה בהחלט מפחיד. אבל דמיינו לעצמכם אם הבן אדם שאתם דוחפים החוצה שוקל 18.1 ק"ג!

זה בדיוק מה שקרה השבוע לאם חד-הורית מאוסטרליה. האישה, ששוקלת 272 ק"ג, ילדה למה שמתואר כתינוק הגדול ביותר שנולד אי פעם. הרופאים בבית החולים בפרת', אוסטרליה, היו בהלם מגודל התינוק שנולד, אבל הצליחו ליילד אותו בבטחה, והוא נמצא במצב בריאותי טוב כך לפי דובר בית החולים.

big1

הילדה כללה חתך כירורגי בבטנה וברחם של האמא, זאת על מנת להבטיח את שלומם של התינוק ושל האמא. בהתחלה, הרופאים שביצעו את הניתוח היו בטוחים שהם עומדים ליילד תאומים או שלישייה.

לאחר הלידה, הרופא המיילד אמר לתקשורת שהוא יזכור את הלידה הזאת לשארית חייו.

big2

"יילדתי בעבר נשים שהתמודדו עם השמנת יתר, אבל הלידה הזאת תישאר איתי עד שאמות", הוא אמר לעיתונאים עם חיוך רחב. "באמת האמנתי שהיו שניים או שלושה ילדים, אבל לא, זה היה ילד אחד גדול מאוד. אין ספר שמצפה לילד קריירת רוגבי נוצצת" הוא הוסיף.

לפני הלידה בפרת', התינוק הגדול ביותר שאי פעם נולד היה בדרום אפריקה בשנת 1839, הוא נולד במשקל של 17.2 ק"ג. התינוק הדרום אפריקני היה משבט הזולו, והוא גדל לגובה של 2.28 מטר. אין ספק למחכים לילד האוסטרלי חיים מעניינים.

big3

אני עדיין מרחם על האמא המסכנה. 18 ק"ג זה לא משחק ילדים. אין ספק שמגיעה לה מדליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *