אדם בן 42 נעצר כשכלא את בתו בכלוב אחרי שהשתמשה בפילטר הכלבים של סנאפצ'ט יותר מדי

רולאנדו קרוז, גבר בן 42, הודה שכלא את בתו בת ה 17 בתוך כלוב של כלבים במשך ימים.

מסתבר שנמאס לו מהשימוש הבלתי פוסק של בתו שהשתמשה בפילטר הכלב על תמונות של עצמה בסנאפצ'ט. המחשבה שלו הייתה – אם היא רוצה להיראות כמו כלב, שתנסה לחיות כמו אחד. רונלאנדו מאז נעצר. אודליה קרוז היא סבתה של הילדה. היא ראתה מה קרה וכך היא סיפרה:

"הילדה המתוקה שלי תמיד מתקשרת אלי כדי לדבר איתי על דברים. היא באה אלי הביתה לפחות פעם בשבוע ועוזרת לי. הבנתי שמשהו לא בסדר כאשר בני רולאנדו לא חזר לטלפונים שלי. החלטתי ללכת לביתם כדי לבדוק שהכל בסדר, ואז מצאתי את המתוקה שלי נעולה בכלוב בתוך חדרה".

מסתבר שלא רק שהיא הייתה נעולה בתוך הכלוב במשך שלושה ימים, היא גם הוכרחה לאכול מזון לכלבים. היו עיתונים בכלוב שהיו אמורים להיות השירותים שלה, והיא השתמשה בהם מכיוון שלא יכלה לצאת.

זה מה שהיה לנערה לומר על המקרה המזעזע:

"חזרתי הביתה מהקניון לפני שהדברים השתגעו. אמא שלי ישבה על הספה בוכה ואבא שלי היה בחדר שלי. אמא שלי אמרה לי שהיא תתפלל עבורי, ולפני ששמתי לב, הייתי בתוך הכלוב של הכלב. לא האמנתי שההורים שלי יכולים לעשות דבר כזה בגלל תמונות בסנאפצ'ט. "



snp

השוטר שעצר את האב דיבר על המקרה:

"מר קרוז הסביר שהוא מצא תמונות של בתו בעמוד הפייסבוק שלה בהן היא נראית כמו כלב. הוא שאל חברים בעבודה מה זה, והם אמרו לו שזו אפליקציה שעושה אפקט לתמונות".

"מר קרוז לא היה שמח שבתו בחרה להיראות כמו כלב מה שגרם לו לנקוט באמצעים קיצוניים בניסיון לחנך את בתו".

למרות המעצר, האב ממשיך לטעון שהמעשה שלו היה מוצדק. .שכנים שמעו אותו צועק במהלך המעצר שלו:

"בתי רצתה להיות כלב, אז התייחסתי אליה כמו אחד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *