תלמיד תיכון נענש לאחר שעשה Tebowing בטקס סיום התיכון

טים טיבו הוא אחד משחקני הפוטבול המפורסמים בעולם. לא הרבה נתנו לו סיכוי להצליח בליגת ה – NFL, אבל כנגד כל הסיכויים, הוא עשה זאת ובגדול.

מעבר לכישורי המשחק, טיבו ידוע כנוצרי אדוק, והוא לא מפחד להראות זאת על המגרש. התנועה המפורסמת (כורע ברך בתפילה) של טים טיבו תפסה תאוצה, וכבר מוכרת בכל העולם בשם – Tebowing.

אוהדים רבים מחקים אותו, חולצות Tebowing נמכרות כמו לחמניות חמות, ואפילו פול פירס עשה Tebow במשחק פלייאוף מול אטלנטה.

אבל לא כולם אוהבים את ה – Tebowing, לפחות כשעושים זאת במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון. כמו תלמיד התיכון צ'אק שרייר.


צ'אק שריינר, תלמיד תיכון מפורט מאיירס, פלורידה נענש לאחר שעשה Tebowing (ירידה על הברך בצורה של  תפילה, על שם הקווטרבק – טים טיבו) כאשר הוא עלה על הבמה כדי לקבל את תעודת 12 שנות הלימוד.

צ'ק שריינר, שאמר שהוא התערב על 5 דולר עם חבר, כרע ברך, והשתחווה בצורה של תפילה (כמו שעושה הקווטרבק המפורסם של ניו יורק ג'טס – טים טיבו) בזמן טקס סיום שנת הלימודים של התיכון בו הוא לומד.

"פשוט חשבתי שזה יהיה כיף. עשיתי זאת רק בשביל שאנשים יזכרו את טקס הסיום" אמר שריינר לערוץ טלוויזיה מקומי.

אבל מנהל התיכון, וגם אימו של שריינר, שהיא עצמה מורה למתמטיקה בבית הספר לא חשבו שהמעשה היה מצחיק כלל וכלל. מנהל התיכון נמנע מלתת לשריינר את תעודת סיום הבית ספר וכל זאת בעידודה של אימו של תלמיד התיכון.

כעונש, שריינר היה צריך לנקות את אולם ההתעמלות שבו נערך טקס הסיום, ורק לאחר מכן קיבל את התעודה שהוא חיכה לה כל כך הרבה שנים.

דובר בית הספר אמר שהרעיון לעונש היה של אימו של שריינר.

"הם אמרו שהמעשה שעשיתי עלול להוות דוגמא רעה לתלמידים צעירים ממני, שזה עלול לגרום להם לעשות משהו גרוע יותר" אמר שריינר. "הם בסך הכל רצו לתת דוגמא לאחרים".

"היא ממש כעסה" אמר שריינר, כשהוא מתייחס לאימו. "אבל אני חושב שזה היה שווה את זה".

מקור – ESPN



 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *