תופעת הלברון (ג'יימס)

כולם חיכו ל – 8 ליולי. היום בו יודיע לברון ג'יימס האם הוא נשאר בקליבלנד או שהוא עובר לקבוצה אחרת. ספקולציות עפו באוויר כמו יתושים מעל מאגר מים, ושמועות רצו יותר מהר מאשר אוסיין בולט. כולם חיכו לרגע הזה שבו יודיע לברון ג'יימס מה הן תכניותיו. וגם אני חיכיתי, אני חייב להודות. ואם הייתי ער ב – 4 לפנות בוקר יום שישי גם הייתי רואה את השידור הישיר ב – ESPN (יש לי YES). ולברון ג'יימס כמו לברון ג'יימס הפך את ההודעה הזו ל – Best Show In Town, במקרה הזה ל – Best Show On TV.

הודעתו של לברון ג'יימס זכתה ל – 9.6% רייטינג ברבע שעה שבה הודיע לאיזו קבוצה הוא הולך. כמעט שווה ערך למשחק בסדרת גמר ה – NBA.

גבות הורמו, קללות נזרקו לאוויר, והדי הבוז נשמעו מאוהיו ועד מכללת אוהלו. ואולי בצדק, אבל אולי גם לא בצדק.

לדן גילברט הבעלים של קליבלנד הייתה את התגובה החריפה ביותר. הוא הרגיש נבגד על ידי לברון ג'יימס. אני רק יכול לשער שלברון לא דיבר איתו על התכניות שלו, או שהוא כן דיבר איתו ובסוף החליט אחרת ממה שאמר לו, אחרת התגובה שלו היא קצת מעבר לגבול הטעם הטוב. דיוויד סטרן כבר הספיק לקנוס אותו בסכום לא מבוטל של 100,000 דולר על המילים החריפות שהוא אמר.

אני לא יודע אם לברון ג'יימס עשה טעות או עשה נכון. אני חושב שלברון ג'יימס רוצה שיזכרו אותו כשחקן כדורסל הכי גדול ששיחק אי פעם, אבל אם הוא יקח אליפות במיאמי עם דווין וויד וכריס בוש, אז תהיה לו
אליפות, נכון. אבל כולם ידעו שזה לא קרה בגלל שלברון ג'יימס שחקן גדול. זה קרה בגלל שלברון ג'יימס שחקן גדול, דווין וויד שחקן גדול וכריס בוש שחקן גדול.

אני חושב שלברון ג'יימס היה צריך לעבור לקבוצה חדשה, ולא להישאר בקליבלנד. אבל הוא היה צריך לעבור לקבוצה שבה הוא היה השחקן המוביל, הוא היה צריך לעבור לקבוצה שהייתה נבנית סביבו, ועם הצוות
המשלים הנכון הוא בהחלט יכול לקחת אליפות. ניו יורק ניקס בונה משהו חדשה (מנסה בכל אופן) והחתימה את אמארה סטודמאייר על חוזה, ועם לברון ג'יימס היה מגיע, לניו יורק ניקס עוד היה מספיק כסף תחת
תקרת השכר על מנת להביא צוות שחקנים מצוין שיתמודד חזק בצמרת הליגה.

אבל אני חושב שלברון היה צריך לבחור בשיקגו בסופו של דבר. לשיקגו שחקנים מצוינים, דרק רוז, יואקים נואה, לואל דנג, (ועכשיו גם קרלוס בוזר), בנוסף הם הביאו את מאמן ההגנה של בוסטון – טום טיבדו. בחיזוק של לברון ג'יימס הם היו מתמודדים חזק מאוד על אליפות.

אני לא חושב שמיאמי יקחו אליפות ביחד עם לברון ג'יימס, אבל אני בהחלט ארצה לראות אותם משחקים בגמר מול קובי בראיינט ופאו גאסול. זו יכולה להיות סדרה שנזכור עוד הרבה מאוד זמן.

בחזרה לקטגורית NBA

בחזרה לעמוד הבית – קליק על אתר הספורט

2 תגובות בנושא “תופעת הלברון (ג'יימס)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *