שימו חומץ תפוחים על הפנים ותראו מה קורה לרעלים, אקזמה וכתמי גיל

אם אתם סובלים מאזקמה, אל חשש – חומץ תפוחים יכול להקל על הבעיה במהירות וביעילות.

איך חומץ תפוחים מטפל באקזמה?

חומץ תפוחים מכיל חומצה אצטית ולקטית, שיש להם תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי פטריותיות שיכולות להילחם בזיהומים ולטפל בעור יבש, דלקות וגירודים. הוא גם מקור נפלא לבטא-קרוטן שיכול לגרום לצמיחה מחודשת של תאים.

חומץ תפוחים עשיר בויטמינים חיוניים ומינרליים כמו אשלגן, פקטין, נתרן, מגנזיום, ברזל, סידן, זרחן וגופרית שיכולים לחזק את המערכת החיסונית ולטפל בבעיות עור רבות. הוא גם עשיר בסיבים מה שעוזר לנקות את הרעלים שגרמו לבעיה.

ek

5 סיבות לשטוף את הפנים עם חומץ תפוחים

מלבד זה שהוא מטפל באקזמה, חומץ תפוחים יכול להצעיר את העור ואפשר להשתמש בו בתור שטיפת פנים רגילה. אך, לעולם לא תשתמשו על הפנים בחומץ תפוחים שאינו מדולל – תכינו תמיסה של 50% חומץ תפוחים ו 50% מים, ונסו את התמיסה על נקודה קטנה בעור קודם כל, על מנת לבדוק אם אתם רגישים אליה.



מפחית כתמי גיל

שטיפת הפנים באופן יומיומי עם חומץ תפוחים תפחית את כתמי הגיל בזכות חומצות אלפא-הידרוקסיות שמסירות תאי עור מתים וגורמות לחידוש העור. תספגו כדור כותנה בתמיסת חומץ תפוחים עם מים ותמרחו על כתמי הגיל, חצי שעה לאחר מכן שטפו את הפנים עם מים קרים. חזרו על התהליך פעמיםי ביום במשך שישה שבועות ואתם תהיו בשוק מהתוצאות.

נלחם באקנה, פצעונים ופגמים בעור

למה להשתמש במוצרים מלאי כימיקליים נגד אקנה כשחומץ תפוחים עושה את אותה הפעולה, אם לא יותר טוב? התכונות האנטי-בקטריאליות ואנטי פטרייתיות שלו יפחיתו וימנעו אקנה, פצעונים ופגמים בעור.

מאזן את רמת ה pH בעור

חומץ תפוחים מאזן את רמות ה pH בעור. הוא ימנע מהעור להיות שמנוני מדי או יבש מדי, אז מומלץ להשתמש בו כדי לשמור על האיזון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *