צפו: מאמן מכללת מורהד סטייט צורח ומשפיל שחקן שלו, וגורם לו לבכות על הספסל (וידאו)

מאמן מכללת מורהד סטייט, שון וודס, נכנס בצורה חסרת תקדים באחד השחקנים שלו בהפסד 81-70 למכללת קנטאקי ביום רביעי.

וודס, ששיחק במכללת קנטאקי, היה כל כך אכזרי אל דבון אטקינסון שיצא בעבירות מהמשחק, עד שהשחקן הסניור כמעט החל לבכות על הספסל.

אטקינסון יצא בעבירות כשהתוצאה הייתה 69-61 לקנטאקי, כשיש כ – 6 דקות לשחק. המאמן נראה צורח על השחקן שלו "אתה צוחק עלי? (Are you kidding me)", ואז דחף את הגארד בגב, התקרב אליו והחל לצרוח עליו בטירוף.

לאחר שאחד מהעוזרים הפריד בין השניים, וודס הלך אחרי אטקינסון לספסל והמשיך בהשפלה הפומבית של השחקן.

"אנחנו עדיין לומדים איך להיות שחקני כדורסל" אמר המאמן וודס לאחר המשחק. וודס אמר לתקשורת שהמסר שהוא העביר לאטקינסון היה "תרגע, ותמצא דרך לעודד את החברים שלך שמשחקים".

אני ממש לא מאמין למה שהמאמן אומר, התצוגה שלו הייתה מבישה, לא חינוכית, ופשוט חסרת פרופורציות. זה הזכיר מאוד את בובי נייט, המאמן האגדי, שהיה צורח כך על השחקנים שלו, ואפילו נתן סטירה לאחד מהם פעם.

"זה לא מפריע לנו" אמר הפורוורד מילטון צ'אביס לאתר kansascity.com על התצוגה של המאמן שלו – "זה אימון. כשחקן, אתה צריך לקבל את צורת האימון הזו".

דרו קלי, שחקן נוסף של מורהד סטייט אמר – "זה לא גורם לנו לחוסר נוחות. אנחנו יכולים להתמודד עם זה, וזה הופך אותנו לטובים יותר".

אני לא יודע אם להאמין להם. יתכן והם מדברים מתוך פחד. אחרי הכל, מי רוצה להגיד דברים רעים על המאמן שלו?

וודס הוא מאמן שנה ראשונה, שמנסה להנחיל את דרכו במכללה. נראה איך הוא יהיה בלמצוא שחקנים למכללה. אני לא רואה יותר מדי שחקנים רוצים לשחק תחת מאמן שמתנהג כך.

צפו במאמן מאבד את הראש, משפיל וצורח על השחקן שלו:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *