עשרים וארבע שעות של ספורט

הספורטרובנו מסתפקים בקריאה של מוספי הספורט בעיתונים השונים או בחיפוש אחר חדשות ספורט באינטרנט, אך מדוע לא קם בישראל עיתון שיוקדש כל כולו ואך ורק לספורט?
ישנם אתרי אינטרנט שעוסקים אך ורק בתחום הספורט, וגם אז הם יתרכזו בעיקר בתחומי הספורט העיקריים שאהובים על כל הישראלים: כדורגל וכדורסל.
לטעמי, אחת הבעיות הקשות של הספורט הישראלי היא לא הוא היעדר הרבגוניות שבו, אלא חוסר המודעות של הציבור לענפים הללו, או יותר נכון, חוסר הפרגון והחשיפה התקשורתית שהם מקבלים, שאינה מספקת בעיניי.
מתי בפעם האחרונה שמעתם למשל על הספורטאים הטובים ביותר בתחום ההחלקה על הקרח בארץ, או על שידור ישיר מאירוע מירוץ הסוסים היישר מהמגרש הקרוב למקום מגוריכם.
לא תשמעו על כך, בעיקר בשל העובדה שאין מספיק קידום לסוגי הספורט בתקשורת בארץ.
זה נכון שכאשר יש ספורטאים שמגיעים להישגים מיוחדים בספורט הישראלי באליפויות בחו"ל כמו: שחר פאר ודניאל פרנקל, התקשורת דואגת לפרסם זאת באמצעי המדיה השונים שעומדים לרשותה.
הטענה שלי היא שגם בזמן שיגרה אין מספיק התייחסות לספורטאים ואירועי ספורט בתקשורת. רבים מהם כלל לא מובאים לידיעת הציבור וחבל.
בישראל 2010 צריך לקום גוף כלשהו שישדר ספורט מכל הסוגים. למשל, ערוץ טלויזיה שישדר 24 שעות ספורט (ושוב, בדגש על גיוון והבאה לשידור של כמה שיותר מקצועות ספורט) או עיתון יומי בתפוצה נרחבת שכל תוכנו יהיה אך ורק ספורט.
אין לי ספק, שאם התקשורת תעודד את מקצועות הספורט השונים בארץ ואת המודעות לכך, כך גם רוב האנשים שסולדים מספורט, או לא ממש מבינים בו, יתחילו לראות שיש בו מגוון רחב של אפשרויות.
זה גם יעודד בעיניי אנשים רבים יותר לעסוק בספורט ולחיות אורח חיים בריא יותר.
אני בכל אופן, ממתין כל ארבע שנים לאולימפיאדה, שהייתה ועדיין נשארה, האופציה השפויה ביותר להתרשם מסגנונות הספורט הרבים שקיימים.

* כותב הטור הוא בעליו של אתר Run Content, מעבר לאתר – קליק על כתיבת תוכן

בחזרה לקטגורית ספורט – כללי
בחזרה לעמוד הבית – קליק על אתר הספורט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *