סרטון חדש של הפועל תל אביב מציג: כולם שווים בפני החוק (וידאו)

אוהדי קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב (שהם גם אוהדי קבוצת הכדורגל) נמצאים בכותרות כבר תקופה ארוכה. אבל לאחר המשחק מול נתניה ביום ראשון העיתונים געשו, ואתרי האינטרנט רעשו.

המשחק היה חם, והשופטים הפסיקו אותו למספר דקות לאחר שאמרו שאי אפשר היה לשחק, כי האוהדים האדומים התפרעו, ושהם פחדו להיפגע.

אין ספק שהקהל של הפועל תל אביב הוא לא טלית שכולה תכלת, והקבוצה צריכה לעמוד לדין אם האוהדים שלה אכן עשו מה שעשו (והם עשו), אבל עושה רושם שהאצבע על ההדק קלה כשזה מגיע לקבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב.

עמוד הפייסבוק של הפועל אוסישקין חיבר קליפ שנקרא "הפועל תל אביב מציגה: כולם שווים בפני החוק", בו היא מראה קטעים ממשחקים של קבוצות אחרות שקראו קריאות גזעניות, או קריאות נגד אבנר קופל, או שופטים, הדלקת אבוקות ועוד. על כל המקרים הללו הקבוצות לא עמדו לדין.

בתיאור של הסרטון רשום כך:

"הפועל תל אביב עמדה לדין על התנהגות קהל ב-5 משחקים מאז תחילת העונה. כל קללה, כל שיר, כל נפנוף בדגל נרשם. אם הקהל התנהג לא בסדר הפועל צריכה להענש, אבל הדין צריך להיות שווה לכולם. על כל המקרים הבאים ועוד עשרות נוספים לא עמדו קבוצות ליגת העל לדין, על אף שכולם צולמו ותעודו. מקבץ קטן מהם לפניכם".

אין ספק שיש כאן בעיתיות. הקהל של הפועל תל אביב לא בסדר, אבל כך גם הקהל של מכבי תל אביב, הפועל חולון, מכבי ראשון לציון ועוד…דין שווה בפני כולם. זה כל מה שאנחנו מבקשים.

צפו בסרטון:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *