משפחה שלמה מתה אחרי שאישה צעירה עשתה טעות פשוטה במטבח

תפוחי אדמה יכולים להיות טעימים מאוד, ואפשר להשתמש בהם בצורות רבות. אך למרבה הצער, הם יכולים לעתים להיות גם קטלניים.

אם יש לכם בבית תפוחי אדמה שיושבים כבר זמן מה, אנחנו ממליצים לכם לזרוק אותם לפח. קראו עוד כדי ללמוד על הסיבה המחרידה מדוע.

מריה צ'לישבה בת ה 8, תושבת רוסיה, הפכה ליתומה בשנת 2014 בגלל תפוחי אדמה ישנים שהמשפחה שלה לא זרקה. כשאבא שלה ירד למרתף לקחת תפוחי אדמה, הוא מעולם לא חזר למעלה. אמה של מריה ירדה למרתף לבדוק מה שלום האבא, וגם היא מעולם לא חזרה.

pt1



אותו הדבר קרה גם לאחיה של מריה, ואז גם לסבתא. סבתה של מריה קראה לשכן לעזרה, אבל עד שהשכן הגיע, הסבתא ירדה גם היא למרתף, וסבלה מאותו גורל אכזר כמו שאר המשפחה.

pt2

חשוב לזכור שתפוחי אדמה מכילים גילקולקלואיד, מרכיב כימי שנמצא גם בצמחים ממשפחת הסולניים, שחלקם רעילים מאוד. זה הופך את תפוח האדמה לרעיל באופן טבעי בנסיבות מסוימות, ולא רק כשהם נאכלים על ידי בני אדם, אלא גם משאיפת הכימיקלים שלהם.

pt3

ריכוז כימיקל הגילקולקלואיד עולה ככל שתפוחי האדמה נהיים יותר רקובים, מה שגורם להם לפלוט גז רעיל ומסוכן. חשיפה למרכיב הקטלני הזה הוא מה שהרג את משפחתה של מריה.

pt4



גם מריה כמעט ומתה כשהחלה לחפש אחר משפחתה. למרבה המזל, הגז התפזר קלות מכיוון שאמה השאירה דלת תפוחה.

pt5

מה שקרה למריה ומשפחתה פשוט שובר את הלב, אבל בתקווה שהסיפור ישמש כתמרור אזהרה לאחרים. אם יש לכם תפוחי אדמה רקובים בבית, זרקו אותם מיד לפח, לפני שיהיה מאוחר מדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *