מלפפונים ושאר ירקות

נכון. העונה האירופית טרם הסתיימה. מנצ'סטר יונייטד או ברצלונה תהיינה אלופות אירופה, פורטו גברה על בראגה בגמר הגביע של הליגה האירופית, והאלופות בליגות המקומיות כבר נקבעו ברובן. אחרי כל הבישולים והשערים שנכבשו העונה ברחבי היבשת, מתחילים מחדש ולשם כך צריך מצרכים חדשים, להלן מלפפונים. אז הנה כמה מהשמות שיהוו מקור למרדף הקיץ, מנה ראשונה בתפריט.

אלכסיס סאנצ'ס
אולי השם החם ביותר ביבשת כרגע. הצ'יליאני הצנום סומן כבר שנים כפוטנציאל עצום עוד מימיו בקולו קולו וריבר פלייט. 3 עונות במדי אודינזה האיטלקית שהיא עצמה חממה לכישרונות מאמריקה הלטינית מסתיימות זה עתה לאחר עונת שיא בה המועדון הציג אולי את הכדורגל המרהיב ביותר ב – סרייה א'. למה מסתיימות? כי סאנצ'ס לא ישאר, אודינזה קטנה עליו. אינטר, מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה, ריאל מדריד, ליברפול, צ'לסי אחת מהם תחטוף את התכשיט שלא סתם מכונה "ניניו מרביליה" – ילד פלא.
מחירון: 30 מיליון יורו.

חאבייר פאסטורה
"אל פלאקו" הארגנטינאי הנפלא של פאלרמו הוא אחד השמות החמים בשוק כרגע. פאסטורה זכה לתהילה כאשר הוביל את הורקאן לעונה מופלאה ב – 2009. מאז הוא הוביל את הקישור של פאלרמו במשך שתי עונות ואף תפס מקום כבוד במדי האלביסלסטה מארגנטינה. הקיץ הוא יעשה צעד נוסף בדרכו להיות אחד מהקשרים הטובים בעולם, כשערן זהבי סומן כמי שיחליף אותו. מילאן, יונייטד, ריאל וברצלונה כבר הביעו עניין.
מחירון: 30 מיליון יורו.

עדן האזרד
כן כן, עדן זה אולי שם ישראלי, אך הבלגי בן ה – 20 הוא הכוכב של אלופת הליגה הצרפתית, ליל. מגילאים קטנים סומן כאחד הכוכבים הבאים של הכדורגל העולמי וערך בכורה בנבחרת הבלגית הבוגרת כבר בגיל 17. האזרד הוליך את ליל לאליפות ודאבל היסטורי לאחר שזו כבר זכתה בגביע הצרפתי, הוא לא צפוי להישאר בצרפת ואף הצהיר שברצונו להתקדם. היעד כנראה אנגליה אצל ונגר בארסנל, אבל אל תופתעו אם ינחת באולד טראפורד או קאמפ נואו.
מחירון: 20-25 מיליון יורו.

האלק
הברזילאי האימתני של פורטו נותן עונה פנטסטית יחד עם שותפו להתקפה, הקולומביאני רדאמל פאלקאו, וביצועיו יובילו אותו ככל הנראה למדיה של אלופת איטליה החדשה, מילאן.
האלק שהגיע לפורטו מהליגה היפנית הוא חלוץ פיזי, טכני ואולי בדיוק מה שיכול להשלים יחד עם זלאטן חוד קטלני.
מחירון: 25 מיליון יורו.

ג'וספה רוסי
האיטלקי בן ה – 24, אולי שם מוכר לחובבי הכדורגל האירופי, אך לאחר שמיתג עצמו בתור אחד החלוצים הטובים בשוק הגיע זמנו גם לחזור למועדון גדול ולקדמת הבמה. נכון שויאריאל הוא לא מועדון קטן, אבל רוסי שכבר תפס מקום קבע בהרכב הנבחרת האיטלקית חייב להמשיך ולהתקדם בקריירה האישית שלו. להזכירכם הוא תוצר מחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד, שאולי מצטערת על הויתור המהיר עליו, או שמא הוא יחזור דרך הדלת האחורית. בינתיים מי ש"חמות" עליו הן ברצלונה ויובנטוס.
מחירון: 30 מיליון יורו.

דידייה קונאן-יה
אולי השם הפחות מוכר עד כה מבין הרשימה. החלוץ מחוף השנהב נתן עונה אדירה במדיה של האנובר והוביל אותה למקום הרביעי בטבלה, מרחק נגיעה ממוקדמות ליגת האלופות. לאחר שאת יסודותיו הראשוניים באירופה הוא עשה במדי רוזנבורג הנורבגית, הרשית שערים רבים בבונדסליגה ומקומו הוא כנראה במועדון גדול מהאנובר. באיירן מינכן הביעה עניין, והוא בהחלט יכול להוות תחליף למירוסלב קלוזה הדועך, והאמת גם לכל מועדון גדול אחר שמחפש חלוץ לא יקר במיוחד.
מחירון: 10 מיליון יורו.

אשלי יאנג
האנגלי בן ה – 25, תוצר מחלקת הנוער של ווטפורד עומד בפני קיץ בו הוא חייב להתקדם. הכישרון העצום שלו מקנה לו מקום קבע בנבחרת האנגלית, אבל המשך התבזבזות במדיה של אסטון וילה לא יובילו אותו להישגים. צ'לסי, יונייטד, סיטי וליברפול באחת מהן הוא ישחק בעונה הבאה.
מחירון: 25-30 מיליון יורו.

יאן ורטונגן
לאחר ההצלחה של ארסנל עם תומאס ורמאלן הבלגי, עושה רושם כי הבלם השני של הנבחרת הזו צפוי גם הוא להתקדם. ורמאלן הגיע לארסנל מאייאקס תמורת סכום של עשרה מיליון יורו, וכך גם ורטונגן צפוי לעשות את אותה הדרך מאייאקס, כנראה לארסנל, אך אולי תהיה זו ליברפול שתשים ידיה על הבלם המצוין.
מחירון: 10-12 מיליון יורו.

מארקו מארין
ליברפול מקושרת להרבה מאוד שחקנים הקיץ, אך מי שעתיד באמת לנחות באנפילד הוא מארין הגרמני בן ה – 22. לאחר עונה מאכזבת במדיה של ורדר ברמן, הכישרון שלו חייב לפרוץ במקום בעל שאיפות לתארים. גם טוטנהאם מעוניינת, ומארין ינטוש את הספינה הדועכת של תומאס שאף תמורת כמה מיליוני דולרים.
מחירון: 8-10 מיליון יורו.

זוהי רק המנה הראשונה והשמועות עוד ירוצו. נורי שאהין וחמיט אלטינטופ כבר סגרו בריאל מדריד, מרטן שטקלנבורג יהיה המחליף של ואן דר סאר ביונייטד, נוייר יצטרף לבאיירן מינכן, אבל לגבי השמות הנ"ל השוק עוד יגעש, ויצטרפו אליהם רבים אחרים.

לטור רבות השנים
לטורים נוספים בקטגורית כדורגל עולמי
בחזרה לעמוד הבית – קליק על אתר הספורט

3 תגובות בנושא “מלפפונים ושאר ירקות”

  1. כל השחקנים כבר מוכרים בכדורגל…כוכבי העתיד
    הם כאלה שעכשיו עושים את הצעדים הראשונים, ועדיין לא מוגדרים ככוכבים.
    האלק למשל כבר מספר שנים שחקן ענק,
    וכך גם האחרים.

    אך האם השם רומלו לוקאקו? יאן ווסן , מקס לסטימן, ג'וזף ג'וזפסון, פראנסיו אויו.
    לבאן מכלדידזה. האם אלה אומרים לך משהו?
    אלה חלק מכוכבי העתיד של הכדורגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *