לקראת עונת 2014/15: סיכום 20 המועמדים לתואר מצטיין העונה בעולם – חלק ב' (רועי שליסמן)

כמו שהבטחתי – חוזרים להמשך הדירוג של מצטיין העונה הקרובה. מקומות 10-1. לא מסכימים? טקבקו! יוצאים לדרך!

מקום 10 – אדן הזארד

קבוצה – צ'לסי

נבחרת- בלגיה

הזארד הכוכב של נבחרת בלגיה ולטעמי גם אחד מכוכביה הגדולים ביותר של צ'לסי מוכן לתת עונה מופלאה לאחר מונדיאל בינוני פלוס שלו. אני בטוח שהכוכב הבלגי הצעיר אשר מתקרב בצעדי ענק לשיאו ימשיך להוביל את הבלוז גם העונה, ואולי גם סופסוף לאליפות הפריימירליג.

מקום 9 – לואיס סוארס

קבוצה- ברצלונה

נבחרת – ארווגאווי

לולא ההרחקה עקב הנשיכה הידועה לשמצה היה החלוץ האמתני תרתי משמע מדורג גבוה יותר. אבל אם נסתכל על הצד החיובי של החלוץ הוא שאני מאמין שלמרות ההרחקה התפוקה שלו בברסה תהיה  משמעותית ביותר.

מקום 8 – מאטס הומלס

קבוצה- דורטמונד

נבחרת- גרמניה

אפתח ואציין שמי שציפה לשחקן הגנה במקום גבוה- הומלס הוא הגבוה ביותר מכל שחקני ההגנה בדירוג זה. אבל הומלס לא סתם כל-כך גבוה בדירוג. הומלס הוא בורג משמעותי ביותר בדורטמונד וכמובן באלופת העולם גרמניה רק בגביע העולם הוא כבש שני שערים. אני סמוך ובטוח שהומלס יהיה גם השנה בורג משמעותי מאוד אצל קלופ ולאב.

מקום 7 – חמאס רודריגס

קבוצה- ריאל מדריד

נבחרת- קולמביה

מלך שערי המונדיאל! פשוטו כמשמעו. האיש שריאל מדריד שילמה עליו יותר מכפול מהסכום שהוא היה שווה לפני המונדיאל הנפלא שלו שנעצר לצערו ע"י ברזיל.  אבל אם נדבר על העונה שלו נוכל לראות שהוא מבקיע בחסד ובורג משמעותי בכל קבוצה שהיא. נאחל לו בהצלחה!

מקום 6 – רוברט לבנדובסקי

קבוצה- באיירן מינכן

נבחרת- פולין

החלוץ הפולני הנפלא שעבר הקיץ לבאיירן מינכן והפך לעוד כוכב שבאיירן לוקחת מירבותיה לבונדסליגה במיוחד מדורטמונד. אני אומר זאת בעצב אבל למרות אהבתי הרבה לדורטמונד והיותה הקבוצה האהודה עלי בגרמניה מעברו לבאיירן היה נכון מאוד אם ברצונו לזכות בתארים רבים יותר. אוהדי דורטמונד אל תבינו אותי לא נכון. דורטמונד קבוצה נפלאה שזוכה בתארים רבים אבל עדיין באיירן היא האריה של הבונדסליגה. בהצלחה ללבנדובסקי!

מקום 5 – זלאטן איברהימוביץ

קבוצה- פ.ס.ז

נבחרת- שוודיה

כמה עצוב שהכדורגלן המדהים הזה פורש בעוד שנתיים מהמשחק. ולנו נותר להנות ממנו עוד כל- כך מעט זמן באופן יחסי. האיש שעבר הרבה קבוצות בקריירה שלו אך בכולם הותיר חותם ענק. איברה לא היה במונדיאל לצערו משום שהפסיד להצגה של פנומן אחר אך העונה בפ.ס.ז הוא היה נפלא ונתן עונה ענקית בדרך לאליפות גביע הליגה ורבע גמר צ'מפיונס. שאפו!

מקום רביעי – ארתורו וידאל

קבוצה- יובנטוס

נבחרת- צ'ילה

הקשר המחונן של הגברת הזקנה נמצא על סף מעבר ליונייטד. אני מייחל לכך שזה לא יקרה משתי סיבות: הראשונה הוא שנפסיד את הצ'לאני הנפלא העונה בצ'מפיונס והשנייה היא שזו תהיה מכה אנושה ליובנטוס. השחקן המדהים הזה במקום הרביעי בזכות רבה על עונה ומונדיאל גדולים והוכחה שהוא אחד הקשרים הטובים בעולם. אני מקווה שהוא ימשיך וישתפר ולנו רק ישאר להנות מיכולת המשחק הנפלאה שלו.

מקום 3 – גארת' בייל

קבוצה ריאל מדריד

נבחרת- ווילס

הכדורגלן הבריטי הטוב ביותר כיום ועוד אחד מהענקים שיצאו מהמדינה הקטנה מהאי הבריטי אחרי גיגס אלן ואחרים, ממשיך להראות שהוא מהגדולים באמת שקיימים בגלובוס. האיש שהביא אשתקד לריאל שני גביעים, אחד לבד ואחד בעזרתם האדיבה של ראמוס ודי מריה ממשיך לשפר את היכולת משנה לשנה. רק חבל שהסיכוי היחידי שלו להיות בטורניר גדול עלול לבוא על חשבוננו.

מקום 2 – ליאו מסי

קבוצה- ברצלונה

נבחרת- ארגנטינה

האיש שכמעט נגע בבכורה, כמעט, תרתי משמע. גם פה אצלי בדירוג הוא שני וגם בגביע העולם הוא נכשל ממש בסוף. אך על אף גביע עולם לא רע בכלל מסי שני בדירוג. למה אתם שואלים? נכון הדירוג הוא לעונה הבאה אבל חייביים להסתכל גם אחורה ולראות שלמרות הכול מסי לא זכה העונה בכלום. חשוב לי לציין זה לא לוקח ממסי את העונה הנפלאה שהוא עשה בפן האישי על אף פציעה בתחילת העונה.

מקום 1 – כריסטאנו רונאלדו

קבוצה- ריאל מדריד

נבחרת- פורטוגל

הגענו אל האיש שזכה בבכורה! אחרי עונה אדירה הן בפן האישי והן בקבוצתי פלוס הצגה גדולה מול השבדים בפיילאוף המונדיאל אני חושב שלמרות מונדיאל חלש רונאלדו ימשיך בדרך בה עצר בחודש מאי האחרון וימשיך לספק את הסחורה גם העונה בטח לאחר הצמד שלו בסופרקאפ האירופי. אני מקווה שהמגמה הזאת תימשך גם העונה כי בכל זאת מדובר בשחקן של פעם בדור.

זהו זה הדירוג שלי למצטייני העונה הבאה לא מסכמים? טקבקו. אך חשוב לי להגיד שכל מי שחושב שזה קל לעשות דירוג כזה שינסה בעצמו וייבחך בטעותו. תודה לכל הקוראים, ונאחל שהעונה הזאת תהיה טובה לא פחות מהקודמת!

 

2 תגובות בנושא “לקראת עונת 2014/15: סיכום 20 המועמדים לתואר מצטיין העונה בעולם – חלק ב' (רועי שליסמן)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *