לאן נעלם מאור בוזגלו?

אחרי שלושה חודשים בסטנדרד ליאז' וארבע הופעות בלבד אפשר להגיד בפה מלא שהשילוב של מאור בוזגלו  בליאז' נכשל ובגדול. מאור בוזגלו לא השתלב ולא התאקלם טוב בבלגיה וכנראה שבסטנדרד ליאז' לא מתלהבים ולא מחזיקים ממנו כשחקן. אז איך זה שכשרון כה גדול שנחשב לכוכב בליגה שלנו בישראל מדשדש אפילו בליגה הבלגית?

מאור בוזגלו רק בן 23, אחד הכישרונות הכי גדולים שצמחו כאן בשנים האחרונות בכדורגל הישראלי, שחקן נבחרת ישראל, שחקן שגדל במכבי חיפה, היה אחראי להצלחתה של סכנין ושיחק גם במכבי תל אביב, עזב בחודש אוגוסט האחרון את הארץ ועבר לשחק בסטנדרד ליאז' הבלגית. בוזגלו שבינואר הקרוב יחגוג 24 עבר לבלגיה אחרי בלאגן שלם וקרבות מתוקשרים עם הנהלת מכבי תל אביב שלא ספרה ולא רצתה אותו בשורותיה העונה. הטענה הבולטת הייתה שמאור בוזגלו פוגע במרקם החברתי של הקבוצה. אין ספק שלמאור יש כשרון ענק אבל יש לו גם לא מעט בעיות משמעת שנובעות עקב התערבותו המוגזמת מדי לטעמי של אביו, יעקב.

כרגע זה נראה שמאור נכשל בבלגיה וכמעט שלא משחק, אחרי שלושה חודשים הוא שיחק רק 205 דקות בליגה, 90 דקות בגביע ו-68 דקות בליגה האירופית. מיותר לציין שלמאור בוזגלו אין אף בישול וגם לא שער. בקצב הזה, אם מאור בוזגלו ימשיך לשחק כה מעט ובהזדמנויות המעטות שנותנים לו לא לנצל אותן גם אז לא מן הנמנע שהקבוצה תרצה לשחררו כבר בינואר הקרוב. היו דיבורים על כך שבוזגלו ישחק באנגליה אבל אחרי הכישלון שלו בבלגיה, תוך שנה אני מאמין שהוא יחזור לליגה שלנו, ליגת העל. בסופו של דבר, גם הוא ימצא את עצמו מדשדש בקבוצת אמצע טבלה בליגה הישראלית אחרי לא מעט לגיונרים שניסו את מזלם בליגות שונות בחו"ל וחזרו מהר מאד אחרי שנכשלו שם.

כל מה שנותר לנו לקוות הוא שכבר החל ממחר (שישי) בערב במשחק החוץ של סטנדרד ליאז' בליגה בחוץ נגד לובן במסגרת המחזור ה-14 מאור יתחיל לקבל הרבה יותר הזדמנויות בהרכב שיוכל להוכיח את כל הפוטנציאל הגדול שיש בו ואז אני מאמין שגם יגיעו השערים והבישולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *